تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸
کد خبر: ۱۳۴۲۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فعالیت 13 هزار بهره بردار در بخش کشاورزی شوش
بخش کشاورزی این شهرستان با وجود بیش از 13 هزار بهره بردار از ظرفیت بالایی برخوردار می باشد که باید در راستای تولید و اشتغال بکار گرفته شود
فرماندار شوش گفت: بخش کشاورزی این شهرستان با وجود بیش از 13 هزار بهره بردار از ظرفیت بالایی برخوردار می باشد که باید در راستای تولید و اشتغال بکار گرفته شود.

رضا نجاتی چهارشنبه در گردهمایی کشاورزان و سومین انتخابات هیات مدیره انجمن صنفی کشاورزان شهرستان شوش در تالار الماس این شهر تولید 250 هزار تن گندم را از دیگر ظرفیت های بالای بخش کشاورزی شهرستان شوش برشمرد و گفت:وجود 96 هزار هکتار زمین قابل کشت در شوش این شهرستان را در تولید بسیاری از محصولات در کشور شاخص کرده است.

وی گفت:در نشست های شورای کشاورزی شهرستان شوش که با حضور نمایندگان تشکل های صنفی کشاورزان برگزار می شود هدف گذاری انجام شده در راستای کاهش مشکلات و دغدغه کشاورزان بوده است.

نجاتی گفت: تلاش زیادی جهت پیگیری وصول مطالبات کشاورزان و پرداخت به موقع آنها از سوی مجموعه مدیریت شهرستان صورت گرفته تا کشاورزان بدون دغدغه به تلاش خود ادامه دهند.

فرماندار شهرستان شوش همچنین قرار گیری بیش از 80 هزار هکتار از زمین های کشاورزی طرح 550هزار هکتاری مقام معظم رهبری در شهرستان شوش را نشانه اهمیت بالای بخش کشاورزی در این شهرستان عنوان کرد.

علیرضا ملک زاده مدیر جهاد کشاورزی شوش نیز در این نشست گزارشی از آخرین وضعیت بخش کشاورزی این شهرستان ارائه کرد.

عبدالرحیم رحیمی نیا رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی کشاورزان شهرستان شوش نیز در گزارشی به تشریح مشکلات کشاورزان و چالش های پیش روی بخش کشاورزی در این شهرستان پرداخت.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار