تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳
کد خبر: ۱۳۴۲۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کاظم نسب مطرح کرد:
کاهش هزینه‌ها با ادغام سازمان‌های محیط‌زیست و جنگل‌ها
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه ادغام سازمان های محیط زیست و جنگل ها به کاهش هزینه ها کمک می کند، گفت: کمیسیون کشاورزی ادغام دو سازمان را بررسی می کند
جواد کاظم نسب درباره ادغام سازمان های محیط زیست و منابع طبیعی و جنگل ها، افزود: بدون شک وظایف و اختیارات این دو سازمان به یکدیگر نزدیک است و وجه اشتراک زیادی دارند که باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: دو سازمان محیط زیست و جنگل ها وظایف نزدیک به یکدیگر دارند؛ از جمله فضای سبز، مالچ پاشی و زیر کشت بردن اراضی که همه این موارد جهت به وجود آمدن هوایی پاک است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: با کمی دقت متوجه خواهیم شد که امروزه سازمان جنگل ها اغلب وظایف محیط زیست را انجام می دهد درحالی که می توان با ادغام این دو سازمان هم در کاهش هزینه ها کمک کرد و هم به معضلات زیست محیطی رسیدگی کرد.

وی یادآور شد: امروزه وضعیت فعلی ریزگردها باعث شده مشکلات آب و هوایی در استان خوزستان شکل گیرد که زندگی مردم را با مشکل مواجه کرده، بنا به همین دلایل اراضی زیر کشت نبرده شده و اقداماتی در زمینه مالچ پاشی نیز انجام داده نشده است.

کاظم نسب افزود: از سویی دیگر وضعیت آبی در استان خوزستان به این وضعیت دامن زده درحالی که اگر بتوان با برنامه ریزی های راهبردی از خشک شدن تالاب ها جلوگیری کرد می توان از بروز بسیاری از این معضلات جلوگیری شود،دراین میان ادغام دو سازمان محیط زیست و جنگل ها هم می تواند به آن کمک کند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، گفت: بدون شک کمیسیون به دنبال بررسی های لازم با استفاده از حضور کارشناسان مربوطه است تا ادغام این دو سازمان را بتوان به یک نتیجه مطلوبی رساند.
:
:
:
آخرین اخبار