تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۱
کد خبر: ۱۳۴۲۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران؛
تساوی استقلال خوزستان و پرسپولیس در دیداری تماشایی
تیم های استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران در دیداری تماشایی به تساوی یک بر یک اکتفاء کردند
تیم های استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران در دیداری تماشایی به تساوی یک بر یک اکتفاء کردند.در این دیدار «حسین ماهینی» یک ضربه پنالتی را از دست داد.

در حساسترین دیدار هفته نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران، عصر امروز (پنجشنبه) استقلال خوزستان مدافع عنوان قهرمانی در ورزشگاه غدیر اهواز میزبان پرسپولیس تهران بود که این بازی به تساوی یک بر یک انجامید.

پرسپولیس با این تساوی 19 امتیازی شد و صدرجدول را حفظ کرد و استقلال خوزستان هم به امتیاز یازدهم رسید.

دیدار این دو تیم به دلیل رقابت شانه به شانه ای که در فصل قبل برای رسیدن به عنوان قهرمانی داشتند از حساسیت بالایی برخوردار بود.

این دیدار از سوی هر دو تیم هجومی آغاز شد و در دقیقه هفتم نخستین فرصت گلزنی برای پرسپولیس به دست آمد که ارسال «محسن مسلمان» با ضربه سر «سیدجلال حسینی» همراه شد که «وحید شیخ ویسی» به واکنشی تماشایی اجازه باز شدن دروازه میزبان را نداد.

در ادامه خوزستانی ها برای دقایقی نبض بازی را در اختیار گرفتند که در دقیقه 16 ضربه سر خطرناک «حسن بیت سعید» با اختلاف اندکی از کنار دروازه پرسپولیس بیرون رفت.

در دقیقه 32، استقلال خوزستان فرصت دیگری برای گلزنی به دست آورد که ضربه «میثم دورقی» را «علیرضا بیرانوند» دفع کرد.

در دقیقه 35 بالاخره استقلال خوزستان مزد بازی برتر خود را گرفت و «رحیم زهیوی» با ضربه ای تماشایی دروازه پرسپولیس را باز کرد.

در نهایت نیمه نخست با برتری یک بر صفر آبی های خوزستان به اتمام رسید.

«برانکو ایوانکوویچ» با وجود اینکه شاگردانش در نیمه نخست عملکرد خوبی نداشتند، در بین دو نیمه تغییری در ترکیب پرسپولیس ایجاد نکرد.

در دقیقه 50، اشتباه مدافعان پرسپولیس توپ را به حسین بیت سعید رساند که این مهاجم نتوانست از این فرصت طلایی استفاده کند.

در دقیقه 56 حرکت بازیکنان پرسپولیس سبب شد تا «علی علیپور» با خطای دروازه بان استقلال خوزستان مواجه شده تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد که «حسین ماهینی» به طرز عجیبی این ضربه را از دست دهد.

در دقیقه 72 نخستین تعویض پرسپولیس انجام شد و «علی علیپور» جای خود را به «امید عالیشاه» داد.

در دقیقه 82 پرسپولیس به گل دست یافت و ارسال «محسن ملسمان» را «فرشاد احمدزاده» با ضربه سر به گل تساوی تبدیل کرد.

«رامین رضائیان» در دقیقه 85 برای نخستین بار در این فصل به میدان آمد و جانشین احمدزاده شد.

در نهایت بازی حساس امروز که فرصت های گل زیادی در آن بود با تساوی به اتمام رسید تا پرسپولیس همچنان با رکورد بدون شکستی خود در صدر جدول رده بندی باقی بماند.

«فرششاد سالاروند»، «رحیم زهیوی»، «وحید شیخ ویسی» و «عقیل کعبی» از استقلال خوزستان و «وحید امیری» از پرسپولیس با کارت زرد «حسین زرگر» جریمه شدند.

**ترکیب استقلال خوزستان:

وحید شیخ ویسی، دانیال ماهینی، عقیل کعبی، محمد طیبی، پیمان شیرزادی، عزت پورقاز، میثم دورقی، نوید عاشوری(فرشاد سالاروند)، مهدی مومنی(سلمان بهرامی)، رحیم زهیوی و حسن بیت سعید(مهدی زبیدی).

**ترکیب پرسپولیس تهران:

علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، محسن ربیع خواه، کمال کمیابی نیا، وحید امیری، محسن مسلمان(احمد نورالهی)، فرشاد احمدزاده(رامین رضائیان)، علی علیپور(امید عالیشاه) و مهدی طارمی.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار