تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۷
کد خبر: ۱۳۴۲۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حاشیه بازی تیم های استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران
در جریان دیدار تیم های فوتبال استقلال اهواز و پرسپولیس تهران از هفته نهم لیگ برتر هواداران این دو تیم در ورزشگاه غدیر اهواز با یکدیگر درگیریهای مختصری ایجاد کردند
در جریان دیدار تیم های فوتبال استقلال اهواز و پرسپولیس تهران از هفته نهم لیگ برتر هواداران این دو تیم در ورزشگاه غدیر اهواز با یکدیگر درگیریهای مختصری ایجاد کردند.

دیدار دو تیم استقلال خوزستان و پرسپولیس از هفته نهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور روز پنجشنبه در ورزشگاه غدیر در حالی برگزار شد که بیش از 90درصد سکوهای ورزشگاه مملو از تماشاگر بود .

*اگرچه بازی های حساس لیگ تماشاگران خاص خود را دارد اما پیش از این در دیدارهای حساس استقلال خوزستان شاهد حضور کمتر تماشاگران در ورزشگاه بوده ایم .

*پیش از بازی دو تیم در یک حرکت انسان دوستانه آرزوی مرتضی کودک سرطانی خوزستانی که گلزدن به پرسپولیس را بزرگترین آرزوی خود می دانست ، با همکاری موسسه پنجمین شهر قشنگ و هیات فوتبال استان برآورده شد.

*حضور پرشور تماشاگران تا دقایقی پس از بازی نیز یکی دیگر از حاشیه های این بازی بود چرا که تا دقایق میانی نیمه نخست همچنان شاهد ورود تماشاگران به ورزشگاه بودیم.

*تیم استقلال خوزستان از ابتدای نیمه نخست نسبت به پرسپولیس موقعیت های بیشتری داشت و موفق شد در دقیقه 35 بازی نخستین گل خود را توسط رحیم ضهیوی به ثمر برساند.

*اما پس از گل این تیم در خلاف حاشیه های زیبای پیش از بازی ، پس از گل استقلال خوزستان برخی از هوادران پرسپولیس با پرتاب اشیایی به سمت آبی پوشان چهره زشت فوتبال را بازهم به نمایش گذاشتند.

*در دقایق پایانی بازی جو سکوهای ورزشگاه متشنج شد و دخالت نیروی انتظامی با این درگیری ها پایان داد.

*حدود 500 تماشاگر پرپسولیسی به دلیل درگیری شدید در سکوهای همجوار با تماشاگران استقلالی ناچار شدند به خارج از ورزشگاه بروند.

*یکی از هواداران کم سن و سال استقلال خوزستان به شدت از ناحیه بینی مصدوم شد.

*درگیری هواداران دو تیم تا پایان بازی ادامه داشت.

*هواداران استقلال خوزستان در این دیدار بارها به تصمیمات داوری اعتراض داشتند و با سر دادن شعار علیه داور اعتراض خود را نشان دادند.

*هر دو تیم از سه تعویض خود در این دیدار استفاده کردند.

*نیمکت نشینان و کادر فنی استقلال خوزستان به تصمیم داور مبنی بر اعلام پنالتی به سود پرسپولیس اعتراض کردند.

دیدار این دو تیم به نتیجه مساوی یک بر یک پایان یافت.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار