تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳
کد خبر: ۱۳۴۳۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان تشریح کرد؛
جزئیات اعتراض کسبه موبایل اهواز
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان با تشریح جزئیات اعتراض کسبه پاساژ کربلایی گفت: محموله بزرگ تلفن همراه قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در اهواز کشف شد
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان با تشریح جزئیات اعتراض کسبه پاساژ کربلایی گفت: محموله بزرگ تلفن همراه قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در اهواز کشف شد.

سرهنگ علی قاسمپور اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال یک محموله بزرگ تلفن همراه و تبلت خارجی قاچاق به منظور توزیع در یکی از واحدهای صنفی در سطح شهر اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران اداره مبارزه با کالای قاچاق و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات تخصصی و پلیسی محل دپو این کالاهای خارجی قاچاق را شناسایی و با حضور نماینده اتحادیه اصناف مورد بازدید قرار دادند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان تصریح کرد: مأموران در بازرسی از محل دپوی کالاهای قاچاق تعداد ۶۰۰ دستگاه تبلت و گوشی تلفن همراه قاچاق فاقد هر گونه برگه خرید و مدرک را کشف کردند.

قاسمپور بیان کرد: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعلام کردند.

وی در ارتباط با اعتراضات کسبه پاساژ کربلایی اهواز عنوان کرد: این واحد صنفی در مرکز شهر بوده و مسئولان آن خارج از چارچوب ضوابط قانونی با ورود کالای قاچاق قصد ضربه زدن به اقتصاد مقاومتی، جوسازی و متشنج کردن جو بازار اهواز را داشتند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان اضافه کرد: آنها در ادامه به منظور تطمیع مأموران ۳۵۰ میلیون ریال رشوه را دادند که مأموران آن را رد و ضمیمه پرونده کردند.

قاسمپور تأکید کرد: این ماجرا هیچ ارتباطی با پاساژ کربلایی که فروشندگان آن از کسبه شریف و زحمتکش اهواز هستند، ندارد.

وی در پایان گفت: مردم خودشان اطلاع دادند که این فروشنده غیرمجاز کالای قاچاق را به فروش می رسانند، نیروی انتظامی نیز به خاطر خود مردم، اقتصاد و فروشندگان مجاز اقدام به برخورد با فروشنده خاطی کرده است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار