تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۱۳۴۳۰۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
طیبی: داور تمام توپ‌های 50 - 50 را به سود پرسپولیس سوت زد
با تمام احترامی که برای داور قائل هستم، باید بگویم که او تمام توپ های 50 - 50 را به سود پرسپولیس سوت زد
مدافع تیم فوبتال استقلال خوزستان گفت: با تمام احترامی که برای داور قائل هستم، باید بگویم که او تمام توپ های 50 - 50 را به سود پرسپولیس سوت زد.

محمد طیبی پس از بازی تیمش برابر پرسپولیس که به تساوی یک بر یک انجامید، در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص مشکلات مالی این تیم، اظهارکرد: ما دیگر به مشکلات مالی فکر نمی کنیم؛ شش ماه است که دریافتی نداشته ایم و فقط به عشق مردم خوزستان بازی می کنیم و می جنگیم. باشگاه نیز گفته است که در این خصوص چیزی نگوییم تا مشکل را حل کنند.

وی در پاسخ به سوال دیگری که پورموسوی، سرمربی تیم نیز تهدید کرده که اگر این مشکلات حل نشوند کناره گیری خواهد کرد، گفت: سرمربی تیم حق دارد، چرا که بازیکنان به روحیه و انگیزه نیاز دارند.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به پرسشی دیگر که آیا مشخص است که چه کسی صاحب این تیم است؟ عنوان کرد: سرپرست تیم به ما گفته است که در این خصوص صحبتی نکنیم.

وی در خصوص این بازی نیز گفت: بازی خوبی بود و پرسپولیس مدعی قهرمانی است.

طیبی همچنین درباره داوری این دیدار هم عنوان کرد: با تمام احترامی که برای داور قائل هستم، باید بگویم که او تمام توپ های 50 - 50 را به سود حریف سوت زد؛ حتی توپی که منجر به گل به پرسپولیس شد، قبل از آن خطایی صورت نگرفته بود.

وی افزود: به هرحال به پرسپولیس تبریک می گویم. این تیم در هر بازی اش، حداقل چهار پنج موقعیت گلزنی داشت ولی در این بازی ما اجازه گلزنی به آن ها ندادیم و نیمه اول هم که اصلا موقعیت گل نداشتند.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا هنوز هم به تیم ملی فکر می کنید؟ گفت: من که تمام تلاشم را می کنم تا مجددا به تیم ملی دعوت شوم.

همچنین میثم دورقی، بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان درخصوص مشکلات مالی این باشگاه، عنوان کرد: ما یک دریافتی خیلی کم از سوی استاندار خوزستان داشتیم. اکنون هم کادرفنی و سرپرست تیم به ما گفته اند که درباره مسایل مالی تا پس از بازی با ذوب آهن صحبت نکنید.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۳۰
0
0
داور خریده شده بود
هاني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
0
0
متاسفم...واقعا متاسفم براي اين داور...انگار امده بود كه پرسپوليس نبازد...ايشان بروند زرگري كنند بهتر است!!!
:
:
:
آخرین اخبار