تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۱۳۴۳۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربیان نفت و ماشین سازی به نشست خبری نیامدند
عصر روز پنج شنبه قرار بود نشست خبری پیش بازی تیم های فوتبال صنعت نفت آبادان و ماشین تبریز در آبادان برگزار شود ولی هر دو سرمربی به این نشست خبری نیامدند
خبرنگاران امروز در حالی به نشست خبری کادرفنی دو تیم صنعت نفت آبادان و ماشین سازی تبریز رفتند که خبری از حضور دو سرمربی در این نشست نبود.

عصر روز پنج شنبه قرار بود نشست خبری پیش بازی تیم های فوتبال صنعت نفت آبادان و ماشین تبریز در آبادان برگزار شود ولی هر دو سرمربی به این نشست خبری نیامدند.

نادر دست نشان سرمربی تیم نفت آبادان به دلیل نامعلومی از حضور در نشست خودداری کرد. این دومین باری است که سرمربی نفت از شرکت در نشست خبری در آبادان اجتناب می کند. خبرنگاران آبادانی نیز در اعتراض به این موضوع سلام کنفرانس را ترک کردند.

از سوی دیگر صادق پور حسینی مربی ماشین سازی تبریز نیز در این نشست به نمایندگی از سرمربی تیمش حضور یافت و اظهار کرد: سرمربی ماشین سازی به دلیل کسالت ناشی از سرماخوردگی در نشست خبری شرکت نمی کند.

وی افزود: نفت آبادان همانند تیم ما از تیمهای ریشه دار ایران است. بازی کردن مقابل این تیم در آبادان سخت است.

پور حسینی عنوان کرد: ما تیم نفت را به خوبی آنالیز کردیم و برای کسب سه امتیاز به میدان می رویم. سه بازیکن غایب هم برای بازی داریم که امکان استفاده از آنها را نداریم.

مربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز عنوان کرد: سامان نریمان جهان و پیام صادقیان مصدوم هستند و امین قاسمی نژاد محروم است.

پور حسینی تصریح کرد: تلاش می کنیم بازی تماشاگر پسند و خوبی را به نمایش بگذاریم. به دنبال بازی دفاعی هم نیستیم و تلاشمان برای بازی هجومی است

نمایندگان فوتبال آبادان و تبریز در قالب هفته نهم از رقابت های لیگ برتر شانزدهم، جمعه سی ام مهرماه از ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف یکدیگر می روند.

طبق اعلام موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان، دربهای ورزشگاه تختی یک ساعت پیش از مسابقه باز خواهد شد. کار باجه های فروش بلیت نیز دو ساعت پیش از بازی، آغاز می شود.

«محمدرضا فغانی» قضاوت دیدار میان تیمهای صنعت نفت آبادان و ماشین سازی تبریز را با کمک «بابک داوری»، «فرزاد بهرامی» و «رضا تارخ» بر عهده دارد.

صنعت نفت آبادان تاکنون با کسب ۱۰ امتیاز از ۸ بازی در رده ششم و ماشین سازی تبریز نیز با کسب ۶ امتیاز از ۸ بازی در رده شانزدهم جدول لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار