تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۲
کد خبر: ۱۳۴۳۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نخستین عمل جراحی دربیمارستان کارون گتوند انجام شد
نخستین عمل جراحی عمومی دربیمارستان 32 تختخوابی کارون گتوند بر روی یک بیمار مرد45 ساله با موفقیت انجام شد
نخستین عمل جراحی عمومی در بیمارستان 32 تختخوابی کارون گتوند بر روی یک بیمار مرد45 ساله با موفقیت انجام شد.

مسئول اورژانس بیمارستان کارون گتوند روزجمعه با بیان اینکه جراحی عمومی یکی از نیازهای ضروری حوزه درمان این شهرستان است اظهار کرد: بیمار مرد 45 ساله ساکن گتوند که با تشخیص بیماری سینوس از سوی پزشک جهت عمل جراحی مشاوره شد و ساعت 11صبح امروز دراین بیمارستان عمل شد.

کبری اکبرنژاد با اشاره به اینکه عمل سینوس روی بیمار بدون بیهوشی یک ساعت به طول انجامید افزود: بیمار یاد شده پس از عمل با حال عمومی رضایت بخش و با هوشیاری به بخش انتقال یافت.

وی ادامه داد : بیمارستان 32 تختخوابی کارون دارای 2 اتاق عمل و 2 اتاق زایمان است و 80 نفر در بخش فنی و پشتیبانی به صورت مستقیم در این بیمارستان مشغول به کار هستند.

در حالی که امکانات مناسب برای پذیرش بیماران وجود دارد و تجهیزات اتاق عمل این بیمارستان در حال حاضر رضایتبخش است ولی به دلیل کمبود پزشکان متخصص و نیروی کافی و همچنین مستقر نبودن متخصصان دراین شهرستان مشکلاتی را برای بیماران به وجود آورده است و برخی از بیماران گتوند جهت درمان خود مجبور به عزیمت در مراکزبهداشتی تخصصی و بیمارستانهای دیگر شهرهای استان خوزستان هستند.

بیمارستان 32تختخوابی کارون گتوند29 بهمن ماه پارسال با حضور وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

شهرستان گتوند با 74 هزار نفر جمعیت در شمال خوزستان دارای دو بخش مرکزی و عقیلی و پنج شهر گتوند، صالح شهر ، ترکالکی ، سماله ، جنت مکان و نیز 45 روستا می باشد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار