تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۹
کد خبر: ۱۳۴۳۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حواشی بازی صنعت نفت آبادان - ماشین سای تبریز؛
از عصبانیت رسول خطیبی تا استقبال خوب هواداران نفت
ماشین سازی تبریز در روزی که با شکست سنگین از آبادان بدرقه شده بود، رسول خطیبی سرمربی این تیم در طول بازی بسیار عصبی نشان می داد
ماشین سازی تبریز در روزی که با شکست سنگین از آبادان بدرقه شده بود، رسول خطیبی سرمربی این تیم در طول بازی بسیار عصبی نشان می داد.

از سری رقابت های هفته نهم لیگ برتر باشگاه های کشور، عصر امروز جمعه تیم های صنعت نفت آبادان و ماشین سازی تبریز در آبادان به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی را تیم صنعت نفت با نتیجه پر گل ۳ بر صفر به سود خود پایان داد.

* برای صنعت نفت در این بازی حسین بغلانی (۵۳- پنالتی) حکیم نصاری (۷۴) محمد نصرتی (۸۸- گل به‌خودی) گلزنی کردند.

* این بازی را محمدرضا فغانی با کمک بابک داوری و فرزاد بهرامی قضاوت کردند و در آن به محمد شادکام و علی عبدالله‌زاده از تیم صنعت نفت آبادان کارت زرد نشان دادند.

* صنعت‌نفت آبادان در این بازی با ترکیب: حسن هوری، محمد پورمحمد، حسین بغلانی، علی عبدالله‌زاده، مجتبی ممشلی، گوی هیان کیم، حکیم نصاری (۲+۹۰- محمود داری‌زاده)، میلاد جهانی (۱+۹۰- دنی سانتویا)، برونو اولیویرا (۵۱- رضا نوروزی)، زبیر نیک نفس و محمد شادکام بازی کرد.

* ماشین‌سازی تبریز نیز در این مسابقه با ترکیب: سیدمهدی اسلامی، بهمن کامل، محمد نصرتی، ادسون هنریکه (۶۸- حبیب گردانی)، سعید مهدی‌پور (۶۹- حامد پاکدل)، آندرانیک تیموریان، کاخیر کاکاشویلی، احمد کامدار، میرمهدی قریشی، بهرام احمدی (۶۸- سجاد رهبر) و مهرداد بایرامی در برابر حریف صف آرایی کرد.

* صنعت‌نفت و ماشین‌سازی در نیمه اول ارائه‌گر یک بازی احتیاط آمیز و بدون حادثه جدی بودند بودند. ماشین‌سازی باتوجه به غیبت قاسمی‌نژاد، پیام صادقیان و سامان نریمان‌جهان در خط حمله زهردار نشان نمی‌داد و صنعت‌نفت علیرغم بازی در زمین خودی ترجیح داده بود تا نیمه نخست را به اداره بازی و ارزیابی حریف بپردازد.

* صنعت‌نفت آبادان با پیروزی در این مسابقه ۱۳ امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر از استقلال تهران و سپاهان اصفهان در رده چهارم جدول قرار گرفت.

* هواداران صنعت‌نفت با وجود نتایج اخیر این تیم استقبال نسبتاً خوبی از این بازی داشتند و در طول ۹۰ دقیقه به تشویق زردپوشان پرداختند.

* بعد از نمایش ضعیف لوئیز فرناندو دروازه‌بان اسپانیایی تیم ماشین سازی در بازی هفته گذشته این تیم، رسول خطیبی ترجیح داد از سیدمهدی اسلامی در این دیدار استفاده کند.

* رسول خطیبی در طول بازی بسیار عصبی نشان می‌داد و بعد از گل دوم صنعت‌نفت با سعید مهدی‌پور بازیکن تیمش که تعویض شده بود، درگیری لفظی پیدا کرد.

* نادر دست‌نشان با وجود صادر شدن کارت بازی دنی سانتویا مهاجم کلمبیایی نفت آبادان، برای دومین هفته متوالی از این بازیکن در ترکیب استفاده نکرد ولی در دقایق تلف شده وی را به میدان فرستاد.

* حسین بغلانی بعد از گشودن دروازه ماشین‌سازی به سمت نیمکت تیمش رفت و نادر دست‌نشان را در آغوش گرفت.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار