تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴
کد خبر: ۱۳۴۳۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم شوش در مجلس:
رئیس جمهور با برکناری فانی مانع اطلاع عمومی از رسوایی فساد صندوق ذخیره فرهنگیان شد
استیضاح فانی در صحن علنی مجلس به عمومی شدن رسوایی فساد صندوق ذخیره فرهنگیان کمک می‌کرد که برکناری این وزیر به نحوی مانع از این اقدام مجلس شد
نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: استیضاح فانی در صحن علنی مجلس به عمومی شدن رسوایی فساد صندوق ذخیره فرهنگیان کمک می‌کرد که برکناری این وزیر به نحوی مانع از این اقدام مجلس شد.

سید راضی نوری امروز با اشاره به تحولات و استعفا و برکناری وزرا در دولت روحانی اظهار کرد: وزیر ارشاد با عملکردش در ترویج کنسرت در شهر مقدس قم باعث نارضایتی متدینین شده بود.

وی ادامه داد: وزیر ارشاد در موضوع ترویج کنسرت‌ها در مشهد و قم اقدامی در تعارض با خواسته و ارزش‌های نظام مرتکب شد که در ادامه باعث نارضایتی شدید علما و خدشه‌دار شدن حرمت‌ها شد.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به موضوع فساد در صندوق ذخیره فرهنگیان افزود: عدم رسیدگی و برخورد با دست درازی‌ها و متخلفان این موضوع، باعث نارضایتی شدید جامعه فرهنگیان شد.

نوری ادامه داد: استیضاح فانی در صحن علنی مجلس به عمومی شدن رسوایی فساد صندوق ذخیره فرهنگیان کمک می‌کرد که برکناری این وزیر به نحوی مانع از این اقدام مجلس شد.

وی با بیان اینکه سه وزیر برکنار شده، کارنامه قابل دفاعی ندارند یادآور شد: از طرف دیگر وزیر ورزش نیز انتظارات جامعه ورزشکاران را محقق نکرده بود که باید برکناری آن را عاقلانه تفسیر کرد.

نماینده شهرستان شوش در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: امیدواریم که برکناری این وزرا در آینده بتواند به نفع ملت کشور کارساز باشد.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
0
0
اینم ازدولت تدبیر و امید

هر که امد بار خود را بست و رفت
:
:
:
آخرین اخبار