تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸
کد خبر: ۱۳۴۳۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نخستین برد در نخستین دیدار
سیناصنعت ایذه دوئل خوزستانی‌های لیگ بر‌تر کشتی کشور را برد
سیناصنعت ایذه در اولین دیدار خود در لیگ بر‌تر کشور موفق به کسب اولین پیروزی شد
مسابقات لیگ بر‌تر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور در مرحله دوم شامگاه جمعه با دیدار تیم‌های خوزستانی سینا صنعت ایذه و شهدای مدافع حرم اندیمشک در خانه کشتی شماره 2 تهران به پایان رسید.

با توجه به اینکه این تیم ایذه‌ای در مرحله اول این دیدار‌ها نیز به مقام سوم دست پیدا کرده بود و راه خود را برای حضور در لیگ باشگاه‌های جهان هموار می‌دید با روحیه بهتر از رقیب هم استانی خود در مسابقات حضور یافت.

در یک دیدار حساس و زیبا در کشتی اول رومن آمویان در مقابل اشکان قلی کیانی قرار گرفت و با وجود انجام یک کشتی زیبا نتیجه را واگذار کرد.

در 66 کیلوگرم جایی که علی ارسلان جوان باید بار دیگر ارزش‌های خود را به نمایش می‌گذاشت در یک دیدار حساس موفق شد با نتیجه 8 بر 7 به پیروزی برسد تا نشان دهد در عین جوانی می‌تواند یک کشتی گیر با اعتماد باشد.

در وزن 71 کیلوگرم وارشام بورانیان قهرمان ارمنستانی کشتی اروپا در‌‌ همان شروع کار با انجام یک کشتی سرعتی توانست در ‌‌نهایت به راحتی 9 امتیاز را به دست آورده و بدون دادن امتیاز به حریف دومین برد سینا صنعت در این مرحله را رقم بزند.

فرشاد رستمی‌کیا در 75 کیلوگرم با توجه به عدم حضور وحید بابایی جعفری در این مسابقه یک برد آسان را به‌دست آورد.

در 80 کیلوگرم کیوان رضایی دیگر جوان آینده‌دار تیم سینا صنعت توانست با نتیجه 4 بر صفر حریف خود را با شکست بدرقه کند و چهارمین برد این تیم ایذه‌ای را رقم بزند.

در 85 کیلوگرم سامان عزیزی کشتی گیر تیم سینا صنعت که خود را برای حضور در مسابقات دانشجویان جهان آماده می‌کند با توجه به اینکه برد تیم تا حدودی قطعی به نظر می‌رسید از انجام دادن رقابت انصراف داد و نتیجه برد به نام حریف وی ثبت شد.

در وزن 98 کیلوگرم یکی از زیبا‌ترین کشتی‌ها صورت گرفته که باعث به وجد آمدن تماشاگران حاضر در سالن شد، در این دیدار صمد کاظمی با وجود قرار داشتن در سنگین وزن با دوبار کندن حریف خود و انجام فنون پرتابی در 38 ثانیه حریف خود را با شکست بدرقه کرد.

در 130 کیلوگرم نیز مهدی علیاری با شکست 8 بر صفر حریف خود توانست ششمین برد سینا صنعت در این دیدار و نخستین برد تیمی را در این دیدار نخست خود رقم بزند.


مهدی علیاری

ملک محمد بویری و بابک ولی محمدی سرمربی و مربی سینا صنعت

صمد کاظمی کشتی گیر وزن 98 کیلوگرم سینا صنعت ایذه

علی بابا احمدپور مدیرعامل سینا صنعت ایذه و امین کجباف مدیر فنی تیم

وارشام بورانیان


علی ارسلان



سامان احمدپور سرپرست سینا صنعت ایذه

بر اساس این گزارش، ادامه این رقابت‌ها صبح شنبه آغاز خواهد شد و شامگاه شنبه نیز دیدار پایانی با نبرد حساس سینا صنعت ایذه و بیمه رازی انجام خواهد شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار