تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۱۳۴۳۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده انتظامی مسجدسلیمان خبرداد:
دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت پس از وقوع قتل
فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از دستگیری قاتلی که پس از وقوع قتل در این شهرستان متواری شده بود در کمتر از ۵ ساعت خبر داد
فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از دستگیری قاتلی که پس از وقوع قتل در این شهرستان متواری شده بود در کمتر از ۵ ساعت خبر داد.

سرهنگ علی حسینی با اشاره به دستگیری یک قاتل در مسجدسلیمان اظهارداشت: بنابر اعلائم کلانتری 11 مرکزی شهرستان مسجدسلیمان قاتلی که پس از وقوع قتل متواری شده بود کمتر از 5 ساعت شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: در پی درگیری دو نفر به دلیل اختلاف، درگیری و کینه‌توزی‌های قبلی در محله کلگه مسجدسلیمان یکی از طرفین منازعه با سلاح سرد چاقو با وارد کردن ضربه به طرف مقابل سبب خونریزی و قتل وی شد.

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان گفت: به  منظور بررسی وقوع قتل فرمانده انتنظامی شهرستان شخصا در محل صحنه حاضر وضمن بررسی موضوع و چرایی قتل تیم ویژه جهت پیگیری جرم تشکیل داده و پرسنل ناجا در کمتر از 5 ساعت موفق به شناسایی و دستگیری قاتل شدند.

حسینی با اشاره به تبعات اینگونه حوادث گفت: شهروندان گرامی اختلافات خود را با پلیس و مراجع قضایی در میان گذاشته و از اقدمات خودسرانه و ناآگاهانه بپرهیزند.

وی تاکید کرد: انجام اینگونه اقدامات افراد را دچار معضلات و جرائم سنگینی همچون قتل می‌کند و سایر مردم نیز به محض اطلاع از درگیری در محلات سریعا با مرکز فوریت‌های 110 تماس بگیرند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار