تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹
کد خبر: ۱۳۴۴۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس بیمارستان حاجیه نرگس معرفی ماهشهر خبر داد:
انجام عمل‌‌های جراحی موفق در زمینه سرطان معده، روده و سینه در بیمارستان ماهشهر
رئیس بیمارستان حاجیه نرگس معرفی ماهشهر از انجام عمل‌‌های جراحی موفق در زمینه سرطان معده، روده و سینه در این بیمارستان خبر داد
رئیس بیمارستان حاجیه نرگس معرفی ماهشهر از انجام عمل‌‌های جراحی موفق در زمینه سرطان معده، روده و سینه در این بیمارستان خبر داد.

محمد امین زرگر امروز به ارائه توضیحات درباره اقدامات صورت گرفته در بیمارستان حاجیه نرگس معرفی ماهشهر پرداخت و اظهار کرد: با شروع طرح تحول سلامت در سراسر کشور، فعالیت‌های متخصصان در حوزه درمان به شیوه بسیار مناسب و برنامه‌ریزی شده آغاز شده است.

وی افزود: در همین راستا در بیمارستان معرفی طبق یک برنامه مدون و مشخص پزشکان متخصص در انواع تخصص‌ها در حال فعالیت هستند.

رئیس بیمارستان معرفی ماهشهر در ادامه با بیان اینکه هدف مدیریت در این بیمارستان ارتقای کیفیت عملکرد است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر با فراهم کردن شرایط لازم، متخصصانی در رشته جراحی مغز و اعصاب، داخلی، اطفال و اورژانس تمام‌وقت به این بیمارستان جذب شده‌اند.

زرگر با ابراز خرسندی از عملکرد اخیر کادر درمانی بیمارستان افزود: خوشبختانه در یک سال گذشته عمل‌‌های جراحی موفقی در زمینه سرطان معده، روده و سینه و همچنین بیماران تصادفی با توجه به توانمندی شهر داشتیم که جان تعدادی از بیماران را از مرگ نجات داده است.

وی اضافه کرد: یکی از موارد قابل‌توجه وجود متخصص اورژانس در بیمارستان است که کمک زیادی به کیفیت عملکرد اورژانس و سرعت بخشیدن به خدمات‌دهی به بیماران داشته است.

زرگر در ادامه هدف بیمارستان در ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی را یادآور شد و گفت: تا به حال تلاش کرده‌ایم با دعوت از پزشکان متخصص و کادر درمانی باتجربه در راستای ارتقای کیفیت عملکرد بیمارستان با سایر بیمارستان‌های منطقه رقابت کنیم.

رئیس بیمارستان معرفی ماهشهر با تأکید بر اهمیت فراهم کردن شرایط کاری مناسب کادر درمانی بیمارستان خاطرنشان کرد: رضایت کادر درمانی و خدماتی بیمارستان تأثیر قابل‌توجهی در کیفیت خدمات‌رسانی به بیماران دارد، از این رو در تلاش هستیم با حمایت‌های نماینده و رئیس شبکه این موضوع را محقق کنیم.

وی در ادامه به ارتقای کیفیت عملکرد اورژانس بیمارستان اشاره کرد و گفت: با رویکرد‌های جدید مدیریت، اورژانس بیمارستان با هدف سرعت بخشیدن به دوره درمان در این بخش شاهد پیشرفت‌های خوبی بوده و توانسته با وجود کمبود امکانات خدمات بهتری به بیماران ارائه دهد.

زرگر اضافه کرد: با راه‌اندازی اورژانس جدید بیمارستان، با امکانات بسیار مناسب‌تر با گنجایش 30 تخت‌خواب گام‌های مؤثری در کسب رضایت بیماران برداشته شود.

رئیس بیمارستان معرفی ماهشهر در رابطه با پرداخت معوقات و کارانه کارکنان بهداشت و درمان، گفت: آخرین پرداختی کارانه اواخر اردیبهشت ماه بوده که این تأخیر تا حدودی سراسری است، اما ماهشهر در این زمینه شرایط بهتری دارد، که بازهم قابل قبول نیست.

وی در پایان با بیان اینکه پرداخت معوقات کارکنان و پزشکان با پنج ماه تأخیر همراه بوده، اظهار کرد: این موضوع در حال پیگیری است که همچنان همکاری بیمار و وزارتخانه را برای سرعت بخشیدن به موضوع می‌طلبد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار