تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
کد خبر: ۱۳۴۴۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اذعان مقام‌های نظامی رژیم صهیونیستی:
ناو هواپیمابر روسیه عملیات اسرائیل در سوریه و لبنان را محدود می‌سازد
مقام‌های ارشد نظامی صهیونیستی نگرانی خود را از حضور ناو هواپیمابر روسیه در دریای مدیترانه بیان می‌سازند و بر محدود شدن شعاع عملیات نظامی سخن می‌گویند.
خبرگزاری فارس: ناو هواپیمابر روسیه در مدیترانه عملیات اسرائیل در سوریه و لبنان را محدود می‌سازد 

خبر حضور ناو هواپیمابر «آدمیرال کوزنتسف» در سواحل سوریه موجب نگرانی مقام‌های رژیم اسرائیل شده است به طوری‌که مقام‌های ارشد جنگی اسرائیل به وبگاه عبری زبان «والا» گفتند، حضور ناو هواپیمابر آدمیرال کوزنتسف در شرق دریای مدیترانه توانایی نظامی اسرائیل در عملیات نهان و آشکار در سوریه و لبنان را محدود می‌سازد.

بنابر گزارش‌ها، اسرائیل در سال‌های گذشته حملات هوایی را علیه سوریه برای جلوگیری از ارسال سلاح‌های ایران به حزب الله (ادعای

به نوشته وبگاه والا، ناو هواپیمابر آدمیرال کوزنستف حدود 2000 ملوان و تعدادی جنگنده و بالگرد به همراه دارد و در یک هفته به سوریه خواهد رسید.

این وبگاه صهیونیستی از تضعیف ساز و کار هماهنگی نظامی بین مسکو و تل آویو درباره سوریه در ماه‌های اخیر خبر داد به طوری که اخیرا یک پهپاد روسی وارد قلمروی فضایی اسرائیل شده و ارتش اسرائیل قصد سرنگونی این پهپاد را می‌نماید اما موفق نمی‌شود و پهپاد روسیه به سوریه باز می‌گردد.

این وبگاه صهیونیستی در خاتمه نوشت: درحالیکه برنامه های نظامی روسیه برای حضور در سوریه بلند مدت و راهبردی و همراه با تجهیز نظامی دولت این کشور با سامانه‌های دفاعی پیشرفته است، اسرائیل نیز متوجه می‌شود که ضرورت دارد در راهبردهای خود در عرصه شمالی بازنگری کند.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار