تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸
کد خبر: ۱۳۴۴۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدافع نفت ‌آبادان:‌ اگر خودمان باشیم می‌توانیم از پرسپولیس نتیجه بگیریم
مدافع تیم فوتبال نفت آبادان گفت:‌ ‌اگر در بازی با پرسپولیس، خودمان باشیم و خدا هم بخواهد می توانیم از این تیم نتیجه بگیریم
مدافع تیم فوتبال نفت آبادان گفت:‌ ‌اگر در بازی با پرسپولیس، خودمان باشیم و خدا هم بخواهد می توانیم از این تیم نتیجه بگیریم.

حسین بغلانی در خصوص دیدار پیش رو تیمش در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس، اظهار کرد: ‌پرسپولیس تیم بسیار خوبی است؛ این تیم در حمله و دفاع نیز خوب می باشد و از مربی خوبی هم بهره می برد. تیم ما هم جوان و با انگیزه است و تیم های شهرستانی  همیشه مقابل تیم های استقلال و پرسپولیس انگیزه دارند و این نیز شامل حال تیم ما هم می شود و مطمئن باشید یک بازی خوب انجام می دهیم.

وی بیان کرد: ‌پیش از بازی با استقلال تهران هم آقای دست‌نشان به ما گفت فایده ندارد که چیزی از نظر فنی به شما بگویم؛ چرا که انگیزه دارید و بازیکنی هم که انگیزه دارد، عملکرد خوبی از خود نشان می دهد. ‌به هر حال ما در بازی با پرسپولیس اگر خودمان باشیم و خدا بخواهد می توانیم از این تیم نتیجه بگیریم. ما ابتدا سعی می کنیم که گل نخوریم، بعد هم اگر شرایط فراهم شد به گلزنی و پیروزی هم فکر می کنیم.

این بازیکن تیم فوتبال نفت آبادان در خصوص پیروزی این تیم مقابل ماشین‌سازی تبریز هم اظهار کرد:‌ بازی خوب بود و طی هفته‌ای که تمرین داشتیم، نیت‌مان برد در این مسابقه بود. آقای دست‌نشان هم تاکید داشت که بیشتر روی مسایل روحی - روانی کار کند، چرا که طی دو بازی گذشته شش گل دریافت کرده بودیم، در حالی که در چهار هفته ابتدایی با یک گل خورده، یکی از بهترین‌ خط های دفاعی لیگ را در اختیار داشتیم.

وی افزود:‌ به نظرم ما در دو بازی گذشته، تمرکزمان را از دست داده بودیم و به همین دلیل در طول هفته گذشته خیلی خوب کار کردیم و سرمربی‌مان نیز معتقد است که هر موقع با هم هماهنگ و پشت هم هستیم، می توانیم نتیجه بگیریم که به همین صورت هم شد و در دیدار با ماشین‌سازی شاهد یک بازی خوب بودیم، البته انتظار این که بازی را ببریم از خودمان داشتیم و به نظرم می توانستیم با تعداد گل‌های بیشتری هم حریف مان را شکست دهیم.

بغلانی خاطرنشان‌کرد: ‌زمانی که به لیگ برتر صعود کردیم، خیلی ها معتقد بودند که باید بازیکنان با تجربه و لیگ برتری جذب کنیم ولی من همیشه گفته‌ام، تیمی که زیاد مهره و ستاره داشته باشد به مشکل بر می‌خورد.

 وی گفت:‌ به هر حال تیم ما جوان و با انگیزه است و حرف هایی برای گفتن داریم، البته به شرطی که خودمان بخواهیم و خودمان را نشان دهیم. آقای دست‌نشان هم همیشه می گوید اگر خودتان بخواهید نه تنها می توانید جزو 10 تیم باشید، بلکه می توانید سهمیه هم کسب کنید.

مدافع طلایی‌پوشان آبادانی بیان کرد:‌ اگر بتوانیم به اندازه بضاعت تیم‌مان کار کنیم خوب است، البته در حال حاضر ما فراتر از آن کار می‌کنیم. در بازی با تراکتورسازی وقتی یک بررسی داشتیم، دیدیم قرارداد سه چهار بازیکن این تیم با قرارداد تمام تیم ما برابری می‌کند.

وی با بیان این که آبادانی‌ها به جز فوتبال چیز دیگری ندارند و تنها دلخوشی‌شان همین فوتبال است، گفت: آن ها از این تیم که پس از چهار پنج سال به لیگ برتر آمده است، انتظار دارند و اگر انتظارشان هم بالا است، حق دارند. به هر حال ما می توانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم و کارهای بزرگی انجام دهیم. کار بزرگ هم متعلق به مرد بزرگ است و مهم نیست که توسط یک با تجربه و اسمی یا یک جوان و با انگیزه انجام شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار