تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۱۳۴۴۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معرفی برترین های 5 رشته مسابقات قرآن کریم/گزارش
برترین های 5 رشته بخش مردان مسابقات سراسری قرآن معرفی شدند.
 دبیر اجرایی مسابقات سراسری قرآن امروز گفت : در رشته حفظ 10 جزء ، محمد شریفی و مصطفی سیدی از استان مرکزی رتبه ممتاز ،  محمد سیراوی از خوزستان و رضا رحیمی از لرستان رتبه عالی را کسب کردند. 
 محمدقاسم  قاسم پور افزود: در رشته حفظ 20 جزء  محمدعلی شریعتی از قم  و محسن محمدی از اصفهان رتبه ممتاز و محمد لایینی از مازندران  رتبه عالی را به دست آورند.
وی گفت : در رشته حفظ کل نیز موسی معتمدی از اصفهان ، محمدرسول تکفیری از تهران ، سعید علی اکبری از قزوین ،  رضا گلشاهی از خراسان رضوی ،  ابوذر کرمی از مرکزی رتبه ممتاز ،  محمد اسلامی از تهران ،  محمود محمد نیا  و  محمدرضا جاهدی نیا  از خراسان رضوی و پیمان ایازی از مازندران رتبه عالی را کسب کردند.
دبیر اجرایی مسابقات سراسری قرآن افزود: در رشته ترتیل احسان محمدی از خراسان رضوی ، محمد جواد نصیری از اصفهان رتبه ممتاز ، روح الله آقایی از قم  ،  حسین نصر از اصفهان ، سید حسین فراهانی از خراسان رضوی و محمد جواد یاوری از تهران رتبه عالی را به دست آوردند.
محمدقاسم  قاسم پور گفت: در رشته قرائت حسین رفیعی از گیلان ، سید مصطفی حسینی از قزوین ممتاز ، محمد حسن موحدی از تهران ، حامد علیزاده و امیر لعل از خراسان رضوی ، سعید پرویزی از تهران عالی شدند.
وی افزود: مسابقات قرآنی بانوان از فردا سوم آبان آغاز می شود.
سی نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با شرکت 841 قاری از 26 مهر در مجتمع فرهنگی- تفریحی زیباکنار رشت آغاز شد و تا 7 آبان ادامه دارد./ صداوسیما
:
:
:
آخرین اخبار