تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۱۳۴۴۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بهره برداری از فاز اول بیمارستان شهید بقایی 2 در آبان ماه
فاز اول بیمارستان شهید دکتر مجید بقایی 2 بزودی و در آبان ماه امسال به بهره برداری خواهد رسید
خوزنیوز: دکتر ایرج نظری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به همراه دکتر فقهی مدیر نظارت و اعتبار بخشی معاونت درمان و دکترحق پرست مدیر توریسم درمانی معاونت درمان از بیمارستان جدید شهید دکتر بقایی 2 بازدید کردند.

به گزارش خوزنیوز؛ ایرج نظری در حاشیه این بازدید اظهار کرد: فاز اول بیمارستان شهید دکتر مجید بقایی 2 بزودی و در آبان ماه امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به توجه ویژه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به حل مشکلات بیماران سرطانی و صعب العلاج گفت: این پروژه بصورت جهادی و ضربتی پیگیری و اجرایی شده است و در راستای تأمین نیروی متخصص و مورد نیاز این بیمارستان، مجوزهای لازم دریافت و در حال حاضر معاونت مدیریت توسعه و منابع انسانی دانشگاه برای جذب نیروهای متخصص و پشتیبانی آگهی و فراخوان داده است.

نظری تصریح کرد: کلیه ی تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیمارستان شهید دکتر بقایی 2 پیش بینی و اعلام نیاز گردیده که هزینه های مربوطه  توسط وزارت متبوع و بخشی نیز توسط دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تأمین و پرداخت خواهد شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در ادامه افزود: با افتتاح بیمارستان شهید دکتر بقایی 2 مشکل کمبود تخت بستری برای بیماران صعب العلاج برطرف و مدت زمان انتظار بیماران بیمارستان شفا برای بستری و دریافت خدمات بطور چشمگیری کاهش خواهد یافت.

وی در پایان از توجه خاص دکتر قاضی زاده هاشمی به مشکلات درمانی خوزستان، همراهی نمایندگان مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، استاندار و دیگر مسئو لین استان برای رفع مشکلات درمانی و ارائه خدمات شایسته به مردم محروم استان قدردانی نمود.
:
:
:
آخرین اخبار