تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۱۳۴۵۱۰
تعداد نظرات: ۸ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حقوق مرداد کارکنان گروه ملی در حال پرداخت است
از سه ماه حقوق معوق کارگران و کارکنان این شرکت، تنها حقوق مرداد با دسته بندی کردن نیروها بر اساس میزان تحصیلات در حال پرداخت است
یکی از کارگران گروه ملی صنعتی فولاد ایران گفت: از سه ماه حقوق معوق کارگران و کارکنان این شرکت، تنها حقوق مرداد با دسته بندی کردن نیروها بر اساس میزان تحصیلات در حال پرداخت است.

جمعی از کارگران گروه ملی به دلیل آنچه که پرداخت نشدن حقوق و مزایای خود عنوان کرند چهارشنبه هفته گذشته در اهواز تجمع کردند.

یکی از کارگران این شرکت بیان کرد:در روز چهارشنبه و پنجشنبه هفته گذشته حقوق مرداد نیروهای با مدرک زیر دیپلم پرداخت شد و روز شنبه نیز حقوق نیروهای سطح دیپلم پرداخت شده است.

این کارگر افزود: از ابتدای امسال در این شرکت با مشکل پرداخت حقوق روبه رو هستیم.

رئیس هیات مدیره گروه ملی صنعتی فولاد ایران نیز بیان کرد: از روز چهارشنبه هفته گذشته حقوق معوق مرداد کارکنان، و با سطح بندی سطح تحصیلات از زیر دیپلم به بالا در حال پرداخت است.

حمید محمودی عنوان کرد: هم اکنون خط تولید لوله سازی، تیرآهن و فولاد سازی در حال فعالیت هستند و خط تولیدی موسوم به کوثر نیز از 10 روز آینده شروع به کار می کند.

وی گفت: اگر تولید به همین روند ادامه داشته باشد تا یک ماه آینده حقوق معوق شهریور نیز پرداخت می شود؛ حقوق های معوق با فاصله یک ماه به کارکنان پرداخت خواهد شد.

محمودی افزود: از 15 فروردین امسال مدیرعامل این شرکت شدم که درحال حل کردن مشکلات مالی این شرکت هستم به همین منظور حقوق کارکنان به تعویق افتاده است.

رئیس هیات مدیره گروه ملی صنعتی فولاد ایران درادامه اظهار کرد: سه هزار و 250 نیرو در این شرکت در حال فعالیت هستند و سالانه یک میلیون تن تولید فولاد داریم.

وی گفت: برای مدتی بازار سیمان و فولاد دچار رکود شد اما هم اکنون وضعیت صادرات فولاد رو به بهبود است و در میزان درآمد این شرکت تاثیر مثبت خواهد گذاشت.

سه ماه گذشته نیز کارگران این شرکت به دلیل پرداخت نشدن حقوق و مزایای خود تجمع کرده بودند.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۸
گروه ملي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
0
0
باسلام مشكلات گروه ملي بايد حل شود از اول سال تاكنون با بدترين شرايط ما وخانوادما سختي كشيدم لطفا سريع تر مشكل اساسي حل شود بچه من وقتي پول ميخواد اين همه اعداد وارقام رو نميفه پول ميخواد يا اقساط بانكي ويا صاحبخانه ويا مغازمحله پول رو ميشناسن
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۳
0
0
با سلام خدمت هئیت مدیره کجای این موضوع رو به بهبودی است آیا میدانید زندگی چندین از این کارکنان با مختل روبه رو شده است تمامی حقوق کارکنان رو به 15 روز تغییر دادید آخه هر کارگر با این همه مشکل چطور با هشتصد هزار تومان زندگی رو سر کنه همه مقصر های اصلی که باعث بانی این شدن و جلوگیری از راه اندازی شرکت میشوند افرادی هستند که داخل اون شرکت مقامی دارند خواهشا سریعاً به این موضوع رسیدگی کنید تا بلکه جلوگیری از بدبختی و بیکاری کارگرها و کارکنان اون قسمت باشید
با تشکر
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
0
0
سلام مشكل بايد اساسي حل شود اقايان مسول تا كي بدبختي بكشيم نشد زندگي
محمد
|
ROMANIA
|
۰۵:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
0
0
باعرض سلام، بایدخدمت همه عرض کنم که اگه مشکل هست چرا فقط برای قشرکارگر است وحقوق سرپرستان ومدیران بامزایا ونود ساعت اضاف کار پرداخت می شود ولی ازحق وحقوق و اضاف کار کارگرزده میشودوپشا پرده بانک ملی نیرو استخدام میکند؟؟؟
امين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
0
0
با سلام
بايد مشكلشركت بصورت اساسي و ريشه ايي حل بشه و مشخص بشه مالك شركت كيه. وگرنه هر ماه وضع همينه
پرسنل گروه ملی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
0
0
سلام بنده از پرسنل این شرکت هستم. این شرکت همچنان در وضعیت ورشکستگی کامل قرا دارد. جدیدا هم اعلام شده که بانک ملی حاضر به مالکیت ان نیست و دوباره رفته زیر نظر دادگستری. حتی اعتصاب هم دیگه فایده نداره و کسی پاسخگو نیست. معلوم نیست چه آینده ایی منتظر ماست.
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳
0
0
دروغ نگو فقط فیش دادند و چهار ماهه حقوق نگرفتیم و ما زن و بچه داریم .
ابراهیم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۱
0
0
دروغ نگویید این خبر رسان هم دروغ اطلاع میده ... گفت حقوق به کار گرا
دادم تو سایت و سایت ها زد که خبر خبر کارگرا حقوقشونو گرفتن اقا چهار ماه
میدونی چی میگم چهار ماه حقوق میدونی اقای محمودی اقایون خبر رسان
نه نمیدونید یا خودتونو به......
اقای محمودی بهانش اینه که شر کت به نام بانک نیست میخوام صد سال سیاه که نباشه شما شرکت رو کرایه کردید از امیر منصور یا داد گستری
بابا حقوق کار گرارو بدید
تصویه حساب کار گرا دو سال شد و به فراموشی سپرده شد
:
:
:
آخرین اخبار