تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۱۳۴۵۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ضعف در برقراری نظم در ورزشگاه غدیر اهواز همچنان ادامه دارد
بگویید نمی‌توانیم و کنار بروید!
چرا این اتفاقات پیگیری نمی‌شوند؟ چرا خاطیان، معرفی و محاکمه نمی‌شوند. دادگستری محترم و به‌ویژه نیروی انتظامی شهرستان اهواز، آن‌طور که از این دلیرمردان انتظار می‌رود، باید بااقتدار جلو بیایند. مسامحه با خاطیان کافی است
خوزنیوز: خاطره تماشاگران متعصب اما بااخلاق فوتبال خوزستان در نمایش‌های هرازگاهی خشونت در ورزشگاه غدیر اهواز به فراموشی می‌رود. مسئولان چه می‌کنند؟ نمی‌دانیم اما می‌بینیم که بی‌نظمی‌ها و ناامن کردن ورزشگاه، رو به افزایش دارد.


کسانی که وظیفه برقراری نظم و ایجاد فضایی همراه بانشاط و آرامش در ورزشگاه بزرگ این شهر را به عهده‌دارند لابد متوجه شده‌اند که در کارشان نقصی ایجادشده است. تکرار وقایع خون‌بار در ورزشگاه غدیر، در صورت تداوم، چهره ناخوشایندی را از مهد فوتبال ایران به نمایش خواهد گذاشت. 

چرا این اتفاقات پیگیری نمی‌شوند؟ چرا خاطیان، معرفی و محاکمه نمی‌شوند. دادگستری محترم و به‌ویژه نیروی انتظامی شهرستان اهواز، آن‌طور که از این دلیرمردان انتظار می‌رود، باید بااقتدار جلو بیایند. مسامحه با خاطیان کافی است.

ورزشگاهی که گفته می‌شود باید برای خانواده‌ها امن باشد حالا دیگر برای تماشاگران حرفه‌ای نیز امن نیست. سنگ از هر جا که دلش خواست، مانند صاعقه‌ای بر سر و روی آن‌ها می‌بارد و چنانکه تصاویر می‌گویند، حتی کودکان نیز مصون نبودند.

اگر مسئولین کنونی نمی‌توانند آرامش ورزشگاه را برقرار کنند، بسم ا... کنار بروند و بگذارند آن‌ها که قادر به برقراری نظم و انضباط شایسته این دیار هستند، بر سرکار بیایند. اینکه دیگر رودربایستی ندارد، نمی‌توانید کنار بروید و جان مردم را به خطر نیاندازید!
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
0
2
عزیزم وقتی این ها ورزشی نیستن
وقتی اینها فرق بین ورزشگاه و چال میدون رو نمیدون چکار باید کرد
باید اخلاق ورزشی داشته باشند
روحی ورزشی داشته باشند
فضای ورشی روحیه جوانمردی وورزشی میطلبد
:
:
:
آخرین اخبار