تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳
کد خبر: ۱۳۴۵۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فرماندار شادگان خبر داد:
پرداخت ۱۵ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان شادگان
معاون فرماندار شادگان از پرداخت مبلغ ۱۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی اشتغالزایی و مشاغل خانگی به مددجویان این کمیته امداد خبر داد
نعمت الله آلبوغبیش عصر روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این تسهیلات در سال جاری از محل تبصره ۲۶ قانون بودجه سال ۹۵ کل کشور تأمین و ابلاغ شده است.

وی خاطرنشان کرد: این تسهیلات در راستای توسعه اشتغال با هدف توانمندسازی و خود اتکایی محرومین به عاملیت بانکهای ملی، ملت و کشاورزی به منظور فراهم شدن بستر مناسب برای ایجاد کسب و کارهایی خرد و زودبازده با برنامه ریزی و استقرار ساختاری متناسب با فرآیند اجرای طرح های اشتغالزا و پایدار خصوصاً در مناطق محروم و روستایی در طول سال جاری پرداخت می شود.

معاون فرماندار شادگان تصریح کرد: تسهیلات ابلاغی با سود چهار درصد بوده و در جهت کاهش نرخ بیکاری و توانمندسازی نیازمندان و پیشگیری از هزینه های ناشی از ناهنجاریهای اجتماعی تأثیرگذار خواهد بود.

آلبوغبیش در پایان، ضمن تأکید بر ضرورت تسریع در معرفی متقاضیان واجد شرایط به بانکهای عامل تعیین شده و جذب به موقع تسهیلات مورد نظر توسط کمیته امداد شهرستان و شعب بانکی تعیین شده از همکاریهای بانکهای عامل و فعالیت مستمر کمیته امداد امام خمینی شادگان تقدیر و تشکر کرد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار