تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳
کد خبر: ۱۳۴۵۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس هیات فوتبال خوزستان :
خسارت وارد شده به غدیر برآورد شد/بازی فولاد و استقلال‌تهران با امنیت بالاتری برگزار می‌شود
خسارت برآورده شد و در این بازی تقریبا 250 صندلی و چند درب شیشه‌ای از محل‌های بلیت فروشی شکسته شدند
رییس هیات فوتبال خوزستان با بیان این ‌که خسارت وارد شده به ورزشگاه غدیر اهواز در بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس برآورد شد، گفت:‌ نقاط ضعف این بازی مورد بررسی قرار گرفت و ان‌شاءالله دیدار تیم‌های فولاد و استقلال‌تهران با امنیت بالاتری برگزار خواهد شد.

عبدالکاظم طالقانی در خصوص برآورد خسارت وارد شده به ورزشگاه غدیر اهواز در بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس، اظهارکرد: خسارت برآورده شد و در این بازی تقریبا 250 صندلی و چند درب شیشه‌ای از محل‌های بلیت فروشی شکسته شدند.

وی بیان کرد: ‌مبلغ خسارت وارد شده، برآورد خواهد شد و سپس این مبلغ با توجه به این‌که چه تعداد صندلی در قسمت هواداران کدام تیم‌ها بوده است، به باشگاه‌های استقلال خوزستان و پرسپولیس اعلام می‌شود تا مبلغ خسارات را پرداخت کنند و اگر هم پرداخت نکردند به کمیته انضباطی اعلام می‌کنیم که از باشگاه‌ها بخواهد که این کار را انجام دهند.

رییس هیات فوتبال خوزستان در ادامه در پاسخ به این سوال که با توجه به این‌که فولاد خوزستان روز پنج‌شنبه این هفته میزبان استقلال تهران است، چه تدابیری اندیشیده شده تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم؟ گفت: ‌امروز (یکشنبه) در فرمانداری اهواز، جلسه‌ای با کمیته امنیتی و با حضور مسوولان و معاون فرماندار برگزار و قرار شد که اقداماتی که هر سازمان باید در این بازی انجام دهد، ‌به آن‌ها ابلاغ شود تا ان‌شاءالله از مواردی که در بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس رخ داد، ‌پیشگیری شود.

وی با بیان این‌که پیش‌بینی من این است که در بازی فولاد و استقلال تهران ‌عوامل بازدارنده بهتر عمل می‌کنند، افزود: باید هم به همین صورت باشد و آن‌ها باید قوی‌تر عمل کنند و نیروهای بیشتری را به خدمت بگیرند. همچنین این نیروها باید برنامه‌ریزی کنند تا از درگیری بین تماشاگران جلوگیری شود.

طالقانی بیان کرد: ‌همچنین در این جلسه پیشنهاد داده شد که برای بازی پیش‌رو نیروهای بازدارنده بین تماشاگران حاضر در ورزشگاه قرار بگیرند تا در صورت ایجاد درگیری، سریع‌تر وارد عمل شوند.

وی گفت: ‌به هر حال در این جلسه نقاط ضعف بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس مورد بررسی قرار گرفت و نتیجه این شد که اقداماتی که قرار است برای بازی فولاد و استقلال تهران انجام شود، به تمام اعضا اعلام شود. ان‌شاءالله این بازی با امنیت بالاتری برگزار خواهد شد و امیدواریم که به همین صورت هم شود.

رییس هیات فوتبال خوزستان عنوان کرد: تعدادی از تماشاگران که نمی‌توانند احساسات خود را کنترل کنند باعث ایجاد چنین صحنه‌هایی می‌شوند که البته تعدادشان هم محدود است و باید توسط نیروهای بازدارنده شناسایی شوند و در آینده نیز باید از حضور این افراد در ورزشگاه جلوگیری شود، ضمن این‌که باید اقدامات فرهنگی هم صورت بگیرد تا تماشاگران از بازی لذت ببرند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار