تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸
کد خبر: ۱۳۴۵۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:
برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در بیش از ۵۰ نقطه خوزستان
گرامی داشت مناسبت یوم‌الله ۱۳ آبان در اکثر شهرها و بخش‌های پرجمعیت ملت قهرمان ایران صورت می‌پذیرد و در خوزستان نیز در بیش از ۵۰ نقطه راهپیمایی برگزار می‌شود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: گرامی داشت مناسبت یوم‌الله ۱۳ آبان در اکثر شهرها و بخش‌های پرجمعیت ملت قهرمان ایران صورت می‌پذیرد و در خوزستان نیز در بیش از ۵۰ نقطه راهپیمایی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سید لطف‌الله سپهر در خصوص روز 13 آبان اظهار داشت: ملت ایران برای این روز مانند بهمن ماه جایگاه رفیع سیاسی و معنوی مدنظر دارد به دلیل اینکه انقلاب جمهوری اسلامی ایران موفق به شکست لانه جاسوسی آمریکا شد.

وی با اشاره به یوم الله 13 آبان که توسط دانشجویان پیرو خط امام خمینی(ره) صورت گرفت، افزود: پیشامد تلخ قتل‌عام بیش از 50 دانش‌آموز در دانشگاه تهران توسط رژیم پهلوی در سال 1357 به شهادت رسیدند و حقیقتا 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی در دنیا نهادینه و جا افتاده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات خوزستان بیان کرد: گرامی داشت مناسبت یوم‌الله 13 آبان در اکثر شهرها و بخش‌های پرجمعیت ملت قهرمان ایران صورت می‌پذیرد و در خوزستان نیز بیش از 50 نقطه راهپیمایی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تشکیل ستاد یوم‌الله 13 آبان  ادامه داد: جلساتی در استانداری، فرمانداری و بخش‌داری برای تشکیل ستاد صورت پذیرفت که در اکنون در بیش از 50 نقطه خوزستان ستاد یوم‌الله 13 آبان تشکیل شده است.

مهمترین آرمان انقلاب اسلامی مبارزه با استکبار و طاغوت

سپهر گفت: با توجه به مهمترین آرمان انقلاب اسلامی مبارزه با استکبار و طاغوت است چون انقلاب ما گرفته شده از انقلاب پیغمبر اسلام (ص)و امام حسین (ع) است و درسی که امام حسین (ع) به ما داد هیهات مناالذله بود.

وی با اشاره به آرمان انقلاب اسلامی ادامه داد: اگر این آرمان کم‌رنگ شود اعتماد ملت‌‎ها به نتایج آن و انقلاب اسلامی پایین می‌آید و مبارزه با استکبار جهانی ربطی به دولت‌ها ندارد بنابراین ملت باید آرمان‌های امام را زنده نگه‌دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات خوزستان با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر بد عهدی آمریکا در مسائل سیاسی جهان و قضیه برجام گفت: مردم خوزستان لازم است انزجار خود را نسبت به خوی استکبار طلبی آمریکا در یمن، سوریه، بحرین، عراق و جاهای دیگر و همچنین بد عهدی به ملت ایران دارند را به صحنه بیاورند.

وی در ادامه برنامه‌های تدوین شده به مناسبت روز 13 آبان گفت: بیش از ده‌ها هزار اوراق تبلیغاتی، اخلاق تبلیغاتی و شعار‌های مشترک وارد خوزستان شد که به زودی در سطح استان توزیع می‌شوند و سخنران‌های مراسم  نیز تعیین شدند.

سپهر با بیان اینکه راهپیمایی در مرکز استان و امسال 13 آبان آخر هفته است ، بیان کرد: امیدوارم خلا تعطیلی مدارس با حضور خوب مردم انقلابی شهرستان‌های خوزستان پر شود و حضور در راهپیمایی  13 آبان انحصارا برای دانش‌آموزان و دانشجویان نیست بلکه نیازمند حضور همه امت فداکار و غیور خوزستان است.

وی گفت: ضروری است که با همدلی در راهپیمایی  شرکت کنیم که بتوانیم به مقام معظم رهبری لبیک و هیهات مناالذله دیگری بگوییم.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار