تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸
کد خبر: ۱۳۴۵۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هفته فرهنگی خوزستان ؛ فرصتی برای جذب سرمایه‌گذار
برگزاری هفته فرهنگی خوزستان در تهران فضایی برای جذب سرمایه گذار به ویژه در حوزه فرهنگ و هنر است
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: برگزاری هفته فرهنگی خوزستان در تهران فضایی برای جذب سرمایه گذار به ویژه در حوزه فرهنگ و هنر است.

ناصر چنانی روز یکشنبه در نشست تخصصی 'هفته فرهنگی، هنری و اقتصادی خوزستان در تهران' که با حضور انجمن های فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در این اداره کل برگزار شد اظهار کرد: امیدواریم با برگزاری این هفته بتوانیم سرمایه گذار در حوزه فرهنگ و هنر جذب کنیم چرا که وجود سرمایه گذار دراین حوزه بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

وی افزود: نیاز است که سازمان دهی شده و با برنامه ریزی در این هفته در تهران حضور یابیم کنیم و بتوانیم نقاط ضعف و قدرت را بررسی کنیم.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بیان کرد: هفته فرهنگی و هنری خوزستان فرصتی برای استان خوزستان است تا در زمینه های مختلف توانمندی ها و ظرفیت های خود را نشان دهد.

وی گفت: استان خوزستان پیشینه بسیار زیادی در حوزه فرهنگ و هنر دارد و در بخش های مختلف هنری مثل موسیقی، فیلم، سینما، هنرهای تجسمی، ادبیات، اقوام و ...بسیار متنوع است و از ظرفیت خوبی برخوردار است.

چنانی ادامه داد: در کشور ما، خوزستان فقط به نام نفت و صنعت شناخته شده در حالی که در حوزه هالی دیگر حرف زیادی برای گفتن دارد.

 معرفی ظرفیت های خوزستان در هفته فرهنگی خوزستان

دبیر اجرایی کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی هفته فرهنگی خوزستان نیز در این نشست گفت: این هفته به منظور معرفی ظرفیت های خوزستان در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری برگزار می شود.

ایرج عباسی افزود: در این هفته نشست های تخصصی، نمایشگاه های عکس و صنایع دستی، و اجرای نمایش، تئاتر خیابانی، اجرای موسیقی، و ... برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: یکی از بخش های بسیار مهم این هفته اجرای برنامه شبانه در فضای باز است و هر شب پنج شهرستان از خوزستان به اجرای برنامه های ویژه خود می پردازند.

وی توضیح داد: بخش اقتصادی این هفته نیز به منظور جذب سرمایه گذاری در حوزه فرهنگ و هنر فعالیت می کند و جایی برای ارایه حوزه های دیده نشده خوزستان و معرفی ظرفیت های آن است.

در این نشست روسای انجمن های هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان نقطه نظرات خود را پیرامون چگونگی اجرای این هفته اعلام کردند.

هفته فرهنگی، هنری و اقتصادی خوزستان از 14 تا 21 آذر 1395 در برج میلاد با حضور گروه های هنری و فرهنگی مختلف برگزار می شود. تاکنون 11 هفته فرهنگی و هنری استان های مختلف در شهر تهران به همت شهرداری کلانشهر تهران برگزار شده است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار