تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۱۳۴۵۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو پارلمان سوریه :
عربستان و ترکیه به تروریست‌ها فرمان ماندن در حلب را داده‌اند
عضو پارلمان سوریه با بیان اینکه عربستان و ترکیه به تروریست‌ها فرمان ماندن در حلب را داده‌اند گفت: غرب می‌خواهد سرکردگان تروریست‌ها را که عضو ناتو یا صهیونیست هستند در ازای معامله‌ای از شرق حلب خارج کند.
«فارس الشهابی»، عضو پارلمان سوریه با تاکید بر اینکه تروریست‌های مستقر در شرق حلب به دستور عربستان، ترکیه و قطر اجازه خروج از این منطقه را نداشتند، گفت: دلیل اصلی صدور این فرمان‌ نیت غرب برای انجام معامله‌ای است که به خروج سرکرده‌های خارجی تروریست‌ها در شرق حلب منجر شود که تابعیت کشورهای عضو ناتو و همچنین رژیم صهیونیستی را دارند.

وی افزود: پذیرش طرح دولت سوریه برای خروج تروریست‌ها به معنای آزادی حلب بدون تلفات جانی و مالی برای ارتش سوریه بود چیزی که غربی‌هایی که به دنبال به فرسایش کشیدن ارتش سوریه و متحدانش هستند با آن مخالفند.

الشهابی گفت: آتش بس اخیر در حلب، معارضان تروریست را در برابر جهانیان رسوا و حقیقت آنها در مخالفت با هر گونه صلحی را ثابت کرد تا معلوم شود که در نهایت حلب با قدرت سلاح آزاد خواهد شد.

نماینده سوری ادامه داد:  پس از آزادسازی محله‌های شرقی حلب و همه این شهر ارتش سوریه برای آزادی حومه آن و سپس دیگر مناطق سوریه اقدام خواهد کرد تا کار آبادانی حلب و بازگشت این شهر به جایگاه سابق خود آغاز شود و دولت سوریه با همکاری مردم حلب با سرعتی فوق العاده برای بازسازی و شکوفایی آن تلاش خواهند کرد.

وی پیروزی در حلب را به لطف حمایت کامل اهالی این منطقه از ارتش و متحدانش را بسیار نزدیک خواند و گفت: حتی آنهایی که زمانی حامی تروریست‌ها بوده‌اند امروز از آنها دست کشیده و خواهان یکسره شدن سرکوب تروریسم در حلب هستند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار