تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۱۳۴۵۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس ثبت‌ احوال رامهرمز خبر داد:
3 مرکز برای اخذ درخواست کارت ملی هوشمند در رامهرمز
رئیس ثبت‌احوال رامهرمز از دایر شدن سه مرکز اخذ درخواست کارت ملی هوشمند برای سهولت کار مردم خبر داد
رئیس ثبت‌احوال رامهرمز از دایر شدن سه مرکز اخذ درخواست کارت ملی هوشمند برای سهولت کار مردم خبر داد.

ایرج برون امروز  اظهار کرد: با پیگیری‌های مستمر به‌ عمل‌ آمده از طریق اداره کل ثبت‌احوال خوزستان، سه مرکز برای اخذ درخواست کارت ملی هوشمند در این شهرستان راه‌اندازی شد.

وی ادامه داد: این دفاتر در پست مرکزی، دفتر پیشخوان دولت در خیابان طالقانی شرقی و دفتر پیشخوان دولت در فلکه ادهم راه‌اندازی شده‌اند.

رئیس ثبت‌ احوال رامهرمز تصریح کرد: در 6 ماهه اول سال جاری تعداد یک هزار و 352 شناسنامه نوزاد در این شهرستان صادرشده است که تعداد 10 مور از آنها دوقلوزایی بوده است.

وی افزود: در 6 ماهه نخست سال جاری 242 مورد گواهی فوت صادر شده و 708 مورد ازدواج و 118 مورد طلاق در این شهرستان به ثبت رسیده و بیش از 2 هزار جلد شناسنامه مستعمل تعویض شده است.

برون گفت: با توجه به اینکه رامهرمز شهری بومی و عشایری است آمار طلاق نگران‌کننده است و نیاز است که همه مسؤولان، بزرگان و مردم با فرهنگ سازی مناسب و کدخدا منشی در کاهش این معضل تلاش کنند.

رئیس ثبت‌ احوال رامهرمز در پایان با توجه به طولانی بودن روند دریافت کارت ملی هوشمند گفت: برای حل این مشکل اخیراً دستگاه‌های بیشتری وارد چرخه صدور کارت ملی هوشمند کرده‌اند تا زمان دریافت کارت کاهش یابد و زودتر به دست مردم برسد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار