تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۱۳۴۵۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دست نشان: ترسی از پرسپولیس نداریم
نادر دست نشان در مورد بازی آینده این تیم در مقابل پرسپولیس افزود: این فرصت خوبی است که در مقابل تیمی که بیش از نیمی از تیم ملی را تشکیل می دهد قرار بگیریم؛ بچه های ما ترسی ندارند و دنبال این هستیم تا بازی خوبی را ارائه دهیم
سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در مورد نتایج خوب این تیم در لیگ برتر و پیروزی 3 بر صفر مقابل ماشین سازی به خبرنگار "ورزش‌سه" گفت: خوشبختانه بعد از سه بازی تقریبا بد و بر خلاف جریان بازی، در بازی با ماشین سازی موفق شدیم از برتری و میزبانی خود استفاده کنیم. بچه های تیم خیلی زحمت کشیدند و سعی کردیم تا در پایان بازی کنترل بازی را در اختیار داشته باشیم و در حملات هم شرکت کنیم تا در مقابل تیم خوب و پر مهره ماشین سازی نتیجه بگیریم. الان هم آن بازی برای ما تمام شده و به تاریخ و خاطره ها پیوسته است.

نادر دست نشان در مورد بازی آینده این تیم در مقابل پرسپولیس افزود: خوبی این بازی این است که ما مربی ها دیگر نیازی به انگیزه دادن به بازیکنان نداریم. خودشان این موضوع را می دانند که تنها 2 بار در سال فرصت بازی کردن و نشان دادن خودشان در آزادی را پیدا می کنند. این فرصت خوبی است که در مقابل تیمی که بیش از نیمی از تیم ملی را تشکیل می دهد قرار بگیریم؛ بچه های ما ترسی ندارند و دنبال این هستیم تا بازی خوبی را ارائه دهیم.

وی در مورد خاطره خوش ابتدای فصل و پیروزی در آزادی مقابل استقلال تهران بیان داشت: شکر خدا آن بازی را از استقلال بردیم و این هم می تواند به تیم ما کمک کند، البته در آن زمان استقلال مشکلات زیادی داشت و هماهنگی خوبی با هم نداشتند ولی این پرسپولیس هماهنگ و ایده آل است و همه ابزار و امکانات را دارد.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در مورد اینکه آیا فکر می کرده که پس از حضور در لیگ برتر چنین نتایج خوبی را کسب کند، ادامه داد: واقعا فکر می کردم بتوانیم در جایگاه مناسبی قرار بگیریم. بعد از سه چهار باری که با تیم ها را به لیگ برتر آوردم ولی شرایط همکاری مهیا نشد اما این بار تیم خوب کار کرده است. نمونه آن استیل آذین بود که پیش از یارگیری به آقای هدایتی لیست بازیکنان خودم را داده بودم؛ سال اول بود و نمی خواستیم هزینه های بی مورد انجام دهیم. بازیکنان خوبی می خواستیم که با بازیکنان فعلی ما هماهنگ باشند و در نهایت هم دیدید که این اتفاقات رخ نداد و تیم در سال دوم رویایی تر و پرستاره تر از سال دوم بسته شد و در نهایت هم به دسته پایین تر سقوط کردند.

وی در همین مورد ادامه می دهد: ما باید نگاه و باورهای خودمان را عوض کنیم. تیم ما در این مدت تنها چند مهره تعویضی داشته است. تعداد کمی به بازیکنان ما اضافه شده اند و هماهنگی خوبی داریم؛ از هفته های ابتدایی خوب کار کردیم و من به این موضوع اعتقاد دارم.
:
:
:
آخرین اخبار