تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۵
کد خبر: ۱۳۴۶۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازديد از روند اجرایی كارخانه آلومينيوم مسجدسليمان
معاون مدیرعامل بنیاد مستغضفان کشور و مدیرعامل صنایع بنياد مستضعفان، امروز، سوم آبان‌ماه از کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان بازدید کرد
معاون مدیرعامل بنیاد مستغضفان کشور و مدیرعامل صنایع بنياد مستضعفان، امروز، سوم آبان‌ماه از کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان بازدید کرد.

سيد محمد اتابک به همراه مسئولین شهرستان از روند اجرایی کارخانه آلومینیوم مسجدسليمان بازدید كردند و در جريان وضعیت این کارخانه قرار گرفتند.  

سيدعباس حسینی، مدیرعامل شرکت آلومینیوم مسجدسليمان در حاشيه اين بازديد اظهاركرد: فاز اول پروژه كارخانه آلومينيوم 78 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در حال حاضر یک درصد از برنامه زمانبندی جلوتر هستيم.

وي افزود: تا الان براي اجراي اين پروژه از هیچ‌گونه منابع بانکی استفاده نشده و تلاش‌های بی‌وقفه هر دو استاندار (قبلی و فعلی) و حمایت‌های مسئولین اجرایی استان، عامل دستيابي به پیشرفت است.

حسيني تصريح كرد: تاکنون هیچکدام از بانک‌های استان هیچ حمایتی از پروژه كارخانه آلومينيوم در شهرستان مسجدسليمان نداشته اند و هیچ کمک مالی نکرده اند.

وي بيان كرد: همدلی مردم منطقه و مسئولین شهرستان، باعث پیشرفت این پروژه تاکنون شده است اما بعد از یک سال و شش ماه کار کردن، هنوز موانعی وجود دارد.

حسيني با اشاره به مشکلات زیرساختی در پروژه گفت: با توجه به این‌که فاز اول پروژه تا پايان سال به بهره‌برداری می‌رسد اما هنوز كارخانه از سیستم‌های مخابراتی بی‌بهره است و اين مساله براي ما مشكل ساز خواهد شد.

وي بيان كرد: هفته آینده، 13 آبان زمان برگزاری آزمون استخدامی كارخانه است كه مجری برگزاري آزمون سازمان سنجش است و در حال حاضر تعداد زيادي متقاضي كار و بیش از حد انتظار ما در اين آزمون ثبت نام كرده اند و متقاضيان از شهرهاي مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا هستند ‌باشد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار