تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۲
کد خبر: ۱۳۴۶۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کیانی زاده: کار در سال 95 سخت‌تر از سال‌های قبل است
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این‌که کار در سال 95 سخت‌تر از سال‌های قبل است، گفت: در سال جاری از نظر مالی تقویت نشدیم اما عشق و علاقه است که باعث می‌شود، کار کنیم
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این‌که کار در سال 95 سخت‌تر از سال‌های قبل است، گفت: در سال جاری از نظر مالی تقویت نشدیم اما عشق و علاقه است که باعث می‌شود، کار کنیم.

فرامرز کیانی‌زاده در آیین تجلیل از باشگاه‌ها، هیات‌های استانی و شهرستانی و ادارات ورزش و جوانان شهرستانی که امروز (دوشنبه) در اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد، اظهار کرد:‌ گوشه‌ای از عملکرد و فعالیت ورزش خوزستان توسط کلیپی پخش شد و نشان داد که کارهای بسیاری در سال 94 توسط دست‌‌اندرکاران ورزش استان انجام شد.

وی افزود:‌ اداره‌کل ورزش و جوانان استان باید در حوزه‌های مختلفی از جمله فرهنگی، جوانان، عمرانی و ورزش کار کند و ما با انجام کارهای لازم در این بخش‌ها، در سال 94 موفق شدیم در بین ادارات کل ورزش و جوانان کشور جایگاه دوم را کسب کنیم و از تمام کسانی که در این راستا به ما کمک کردند نیز قدردانی می‌کنم. همچنین امیدوارم این عملکرد و موفقیت در سال 95 ادامه پیدا کنند، اگر چه می‌دانیم شرایط سخت بوده و هست.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت:‌ باید بگویم کار در سال 95 سخت‌تر از سال‌های قبل است، چرا که ما در سال جاری از نظر مالی تقویت نشدیم و چیزی هم به ما اضافه نشد اما عشق و علاقه است که باعث می‌شود، کار کنیم. امیدوارم در سال 95 با همین عشق و علاقه، کار را پیش ببریم تا جایگاه خوبی در کشور داشته باشیم.

وی با تشکر از مدیران ورزشی که عملکرد خوبی داشته‌اند، عنوان کرد:‌ در ارزیابی و عملکردی که داشتیم برخی‌‌ها خوب کار کردند و برخی دیگر عملکرد ضعیفی داشتند که به آن‌ها تذکر داده می‌شود، البته باید بگویم ما به دنبال اصلاح و برطرف کردن ایرادها هستیم ولی آن‌هایی که فکر می‌کنند نمی‌توانند کار کنند باید فکری به حال خودشان کنند، چرا که هر کسی که مسوولیت جایگاهی را می‌پذیرد باید برای آن تلاش کند و اگر می‌بیند که حضورش باعث تضعیف آن‌جا است، از او می‌خواهم که از سمت خود کنار برود.

کیانی‌زاده بیان کرد:‌ تمام تلاش ما این بوده است که ارزیابی‌های‌مان به عدل و انصاف نزدیک باشد و همچنین تلاش کردیم که در تجلیل امسال از تعداد نفرات بیشتری قدردانی کنیم.

وی عنوان کرد: جا دارد از تمام همکارانم در حوزه‌های مختلف اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان تشکر کنم و امیدوارم شرایط در سال جاری به صورتی پیش برود که از سال‌های قبل بهتر کار کنیم. من برخی مواقع به حال روزها و ماه‌هایی که طی می‌شوند، افسوس می‌خورم، چرا که شرایط برای انجام برخی کارها فراهم نیست، در حالی که می‌دانم من و شما توانایی لازم را داریم.

طی این مراسم از 80 باشگاه،‌10 اداره ورزش و جوانان، 19 هیات استانی و 48 هیات شهرستانی برتر تجلیل شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار