تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۹
کد خبر: ۱۳۴۶۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تجمع اعتراضی دانشگاهیان چمران در محکومیت جنایات آل‌سعود
اعضای هیأت‌علمی و دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز با برگزاری یک تجمع اعتراضی جنایات رژیم آل سعود و هم‌پیمانانش در اراضی امت اسلام به‌ویژه علیه مردم مظلوم یمن را محکوم کردند
اعضای هیأت‌علمی و دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز با برگزاری یک تجمع اعتراضی جنایات رژیم آل سعود و هم‌پیمانانش در اراضی امت اسلام به‌ویژه علیه مردم مظلوم یمن را محکوم کردند.

اعضای هیأت‌علمی و دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز امروز دوشنبه سوم آبان‌ماه با برگزاری تجمع اعتراضی در محکومیت و اعلام انزجار از جنایات دولت عربستان، بیانیه‌ای را در مسجد امام خمینی(ره) دانشگاه قرائت کردند؛ متن این بیانیه بدین شرح است:

"و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین" سوره قصص، آیه 5

 نزدیک به یک سال و نیم است حکومت‌هایی که مشق دموکراسی می‌کنند و کرسی تدریس حقوق بشر گذاشته‌اند هزینه‌ی سلاح و مهمات برای نسل‌کشی در یمن را فراهم نموده و مدرسه و بازار و بیمارستان را مورد حملات خبیث و جنایت‌کارانه خویش کرده‌اند و همچنین با پروپاگاندای رسانه‌ای و ایجاد فضای دروغین و فریب مردم‌آرا مشغول تلطیف اذهان عمومی هستند. غافل از اینکه خداوند سیمای بدکاران را کریهانه نمایان کرده است.

امروز شیطان در خاورمیانه اهرام ثلاثه گسترانیده و حکومت‌های نامشروع و متجاوز و جنایتکار اسرائیل و عربستان و آمریکا در توطئه‌ای مشترک سرزمین‌های جهان اسلام را آماج بمباران بی‌رحمانه و اقدامات تروریستی خویش نموده‌اند.

چهره‌ی زشت مستکبران عالم بر همگان آشکار گشته است و تردیدی نیست که ارکان این حکومت‌های رو  به زوال در حال فروپاشی و ویرانی است.

رژیم آل سعود پس از کشتار عظیم حجاج بیت‌الله الحرام در فاجعه‌ی منا اینک با بمباران 1500 نفر از مردم مظلوم صنعا صفحه‌ی ننگین دیگری به سیاه طومار خویش افزوده نموده و مشروعیت سیاسی و مقبولیت منطقه‌ای خویش را خطشه دارتر از همیشه در جایگاهی پست و بی‌اعتبار قرار داده است .هم‌اینک ما به وعده الهی امید و اطمینان داریم سرنوشت همه‌ی حکام جبار و مستکبر و طاغی تاریخ شوم و ذلت‌بار خواهد بود .

بدین وسیله بسیج اساتید و بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز جنایات رژیم منحوس آل سعود و هم‌پیالگانش را در اراضی امت  اسلام به ویژه سرزمین مردم مظلوم یمن محکوم نموده و ملت‌های مقاوم جهان را به این سبیل فرامی‌خوانیم.

 "و عجل الله هم فی فرجه مولانا صاحب العصر و الزمان"
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار