تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۱۳۴۶۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اژدری‌زاده:مقابل استقلال فقط به پیروزی فکر می‌کنیم
مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان با بیان این که‌ در دیدار فولادخوزستان و استقلال تهران طبق آیین‌نامه تنها 10 درصد از ورزشگاه به تماشاگران میهمان تعلق دارد، گفت: متاسفانه فقط در اهواز بیش از 10 درصد از گنجایش ورزشگاه به تیم میهمان تعلق می گیرد که این خلاف آیین نامه است
مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان با بیان این که‌ در دیدار فولادخوزستان و استقلال تهران طبق آیین‌نامه تنها 10 درصد از ورزشگاه به تماشاگران میهمان تعلق دارد، گفت: متاسفانه فقط در اهواز بیش از 10 درصد از گنجایش ورزشگاه به تیم میهمان تعلق می گیرد که این خلاف آیین نامه است.

علیرضا اژدری‌زاده اظهار کرد:‌ واقعیت این است که هدف از برگزاری مسابقات ورزشی به ویژه فوتبال، پر کردن اوقات فراغت و شادابی جامعه است و این اتفاقاتی که در برخی از بازی ها رخ می دهد، به طور کلی از نظر هر فرد عاقل کاملا رد می شود و هیچ یک از مدیران عالی رتبه ورزشی و یا کادر فنی، بازیکنان و تماشاگران واقعی دوست ندارند که چنین اتفاقاتی در استادیوم های ورزشی رخ دهد.

وی ادامه داد: ‌بهترین حالت این است که ما باید تابع واقعیتی که در زمین اتفاق می افتد، باشیم. می دانیم که هر رقابتی برد، باخت و مساوی دارد و باید تحمل مان را بالا و از انجام آن رقابت لذت ببریم. مطمئنا نیز برای بازی فولادخوزستان و استقلال تهران ما همین ایده را داریم و دوست داریم هر کسی کار خودش را به نحو احسنت انجام دهد.

مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان گفت:‌ ما در بازی با استقلال تهران به جز بردن به هیچ چیزی فکر نمی کنیم و تیم‌مان آماده است و امیدواریم به جز برد هیچ اتفاق دیگری نیافتد و تماشاگران هم با خوشحالی پس از پایان مسابقه استادیوم را ترک کنند.

وی در خصوص نامه‌اش به سازمان لیگ مبنی بر اینکه در دیدار فولادخوزستان و استقلال تهران تنها 10 درصد از ورزشگاه به تماشاگران میهمان تعلق دارد، عنوان کرد:‌ من درخواست جدیدی نداشتم بلکه تذکر آیین‌نامه‌ای دادم و طبق آیین‌نامه موجود باید 90 درصد از ورزشگاه در اختیار تیم میزبان و 10 درصد آن در اختیار تیم میهمان باشد.

اژدری زاده بیان کرد:‌ من فقط تذکر دادم و متاسفانه فقط در اهواز است که چنین اتفاقی می افتد و استادیوم را 50 - ‌50 یا 60 به 40 به تیم میهمان می دهند، در حالی که در کل فوتبال ایران دقیقا چنین موضوعی رعایت می شود و تنها 10 درصد متعلق به تیم میهمان است.

وی افزود: ما زمانی که در تهران با تیم های پرسپولیس و استقلال بازی داریم یا مقابل هر تیم دیگری به میدان می رویم حتی خیلی کمتر از 10 درصد و شاید یکی دو درصد از ورزشگاه را به ما می دهند و مابقی آن در اختیار تماشاگران تیم میزبان است.

مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان گفت: با توجه به اینکه اتحاد بسیار خوبی بین تماشاگران تیم های فولاد،‌ استقلال خوزستان، استقلال اهواز و نفت آبادان به وجود آمده است، تذکر آیین نامه ای دادم و انتظارم این است که سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال یا مراجع تصمیم گیرنده و اجرا کننده، این حق را برای ما قائل شوند و همین اتفاق بیافتد و همه استادیوم به جز 10 درصد، در اختیار تماشاگران ما باشد.

وی افزود: از سوی دیگر درخواست دارم که یک حد فاصل و حائل مناسبی بین تماشاگران دو تیم ایجاد شود که خدای ناکرده اتفاق خاصی نیافتد و مطمئنا برای این بازی از طرف مراکز ذی‌صلاح تدابیر بهتری اندیشیده خواهد شد و من امیدوارم بازی به خوبی برگزار شود و بسیار امیدواریم که این بازی با نتیجه برد به سود ما به پایان برسد.

اژدری‌زاده خاطرنشان‌کرد: ‌به هر حال وقتی حقی از کسی گرفته می شود یا حقی به ناحق به دیگری داده می شود، خود به خود نارضایتی شروع می شود و وقتی تماشاگران تیم میزبان می بینند که به تماشاگران میهمان بیش از حق شان داده می شود، نارضایتی آغاز می شود و من همیشه گفتم که خودمان نباید مقدمه ایجاد یک اتفاق باشیم و باید از بوجود آمدن هر مشکلی جلوگیری کنیم و حتما هم منطقی پشت این موضوع بوده است که در آیین نامه آمده است که 90 درصد ورزشگاه در اختیار تیم میزبان و 10 درصد آن در اختیار تیم میهمان قرار داده شود. بنابراین این حق و منطق باید اعمال شود، حتی اگر استادیوم برای تیم میزبان خالی باشد و برای میهمان صد درصد پر باشد و این یک موضوع طبیعی و حق است و نباید خارج از آن عمل کنیم.

وی در ادامه در خصوص نتایج به دست آمده تیم فولاد تا این جای رقابت ها، گفت: ‌من خدا را شکر می کنم که امسال تیمی تقریبا بومی داریم و بسیار هم خوشحالم که 17 بازیکن مان از آکادمی مان هستند و این شجاعت و درایت کادر فنی به ویژه آقای سعداوی و پشتیبانی خود من و هیات مدیره از تیم را می رساند.

مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان گفت: بنابراین پتانسیل این که صد درصد تیم بومی باشد، وجود دارد و ما از این اتفاق بسیار خرسند هستیم و خوشحالیم که کادر فنی با درایت بالا تیم را آماده مسابقات کرده است و اکنون در بهترین شرایط هستیم و امیدواریم در ادامه راه نیز بتوانیم موفقیت های بیشتری کسب کنیم و خودمان را جزو تیم های مدعی بالای جدول بدانیم.

وی بیان کرد: جا دارد از تک‌ تک اعضای کادر فنی از جمله آقای سعداوی و بازیکنان تشکر کنم و امیدوارم بتوانیم تا پایان فصل، راه موفقیت را طی کنیم. همچنین از هواداران‌مان که تاکنون از ما حمایت داشتند و ابتدای فصل نیز صبر و حوصله نشان دادند، قدردانی می کنم و از آن‌ها می خواهم که همچنان پشتیبانی‌شان را از تیم و باشگاه داشته باشند تا برگ سبز دیگری به کارنامه باشگاه فولاد اضافه کنیم.

اژدری‌زاده در پایان گفت: ‌از مردم خوزستان و فوتبال دوستان دعوت می کنم که روز پنج شنبه برای تشویق تیم فولاد هم‌گرا و هم‌دل به استادیوم بیایند و با پوشیدن پیراهن های زیبای قرمز و زرد، ورزشگاه را پر کنند و یک روز به یادماندنی و خوشایند به وجود آورند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار