تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹
کد خبر: ۱۳۴۶۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل ارشاد خوزستان:
صدور مجوز کنسرت در خوزستان به سرعت انجام می‌شود
روند صدور مجوز برگزاری کنسرت بر خلاف تصور عموم به سرعت انجام می‌شود و چنانچه تاخیری صورت بگیرد به دلیل دغدغه‌های برگزارکنندگان است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: روند صدور مجوز برگزاری کنسرت بر خلاف تصور عموم به سرعت انجام می‌شود و چنانچه تاخیری صورت بگیرد به دلیل دغدغه‌های برگزارکنندگان است.

‎محمد جوروند در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت رشد و توسعه فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی اظهار کرد: بنده خود نویسنده هستم و اطلاع کاملی از مجموع تالیفات ناشران بومی در استان دارم.

وی با تاکید بر خرید کتاب از نویسندگان بومی به عنوان یکی از اولویت‌های کاری تصریح کرد: خرید کتاب از ناشران بومی سبب خواهد شد به نحوی از چاپ و نشر کتاب در استان حمایت شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان با اشاره به شبهاتی مبنی بر روند طولانی شدن گرفتن مجوز برگزاری برخی کنسرت‌ها در داخل استان متذکر شد: روند صدور مجوز برگزاری کنسرت بر خلاف تصور عموم به سرعت انجام می‌شود و چنانچه تاخیری صورت بگیرد به دلیل دغدغه‌های برگزارکنندگان است.

جوروند با بیان اینکه شرکت‎های برگزارکننده موسیقی و کنسرت شرکت‎هایی متخصص هستند و تنها از طریق این شرکت تقاضای برگزاری کنسرت امکان دارد گفت: اکنون در خوزستان تعداد این شرکت‌ها 9 است و فعال هستند.

وی تاکید کرد: آنچه در در حال حاضر در اختیار اداره‎کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است صدور مجوز برای سالن‎های تا یک‌هزار و 200 نفر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان ادامه داد: سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به کنسرت‎هایی مجوز می‌دهد که در آن‌ها هنجار‌ها و ارزش‎های معنوی و فرهنگی مورد احترام جمع باشد.

وی در رابطه با بیمه خبرنگاران به عنوان یکی از دغدغه‌های مهم جامعه رسانه ابراز امیدواری کرد: با انتخاب معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‎کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تلاش جدی برای حل مشکل بیمه خبرنگاران و ایجاد یک امنیت شغلی برای این قشر ایجاد شود.

جوروند با تاکید بر برخی امکانات رفاهی برای خبرنگاران عنوان کرد: در نظر داریم با همکاری خانه مطبوعات بلیت‌هایی را به منظور استفاده خبرنگاران از سینما و نمایش‎های روی صحنه هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان در پایان با اشاره برگزاری جشنواره مطبوعات در خوزستان خاطرنشان کرد: ‌از آنجایی‌که این جشنواره در سال 94 بر اساس انتظارات به سرانجام نرسید سعی داریم در روز خبرنگار سال آینده با شکوه هرچه تمام‌تر و در خور نام استان برگزار شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار