تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲
کد خبر: ۱۳۴۶۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قطع آب مناطقی از شهر دزفول در پی حفاری شهرداری
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان دزفول با تایید اینکه حفاری شهرداری موجب شکستن خط انتقال آب در منطقه شمس آباد دزفول شده است گفت:اقدام جهت تعمیر این شکستگی در حال انجام است
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان دزفول با تایید اینکه حفاری شهرداری موجب شکستن خط انتقال آب در منطقه شمس آباد دزفول شده است گفت:اقدام جهت تعمیر این شکستگی در حال انجام است.

جمال الدین برفر روز سه شنبه افزود:شهرداری دزفول دوشنبه شب اقدام به حفاری در جاده شمس آباد کرده بود که این حفاری موجب شکستن خط انتقال آب 150 میلی متری آب در این جاده شد.

وی افزود:با بروز این حادثه که برای خط فرعی آب این منطقه پیش آمد ماموران واحد تعمیر آب و فاضلاب دزفول از صبح روز سه شنبه صبح امروز به محل اعزام شدند و در حال مرمت لوله می باشند.

برفر با اشاره به اینکه خط فرعی آب این جاده قطع شده و تنها بخشی از مشترکان این منطقه به دلیل تعمیر با قطع آب مواجه شده اند گفت:تا ظهر امروز مشکل قطع آب برطرف می شود.

شکستن خط اصلی انتقال آب شهر دزفول در اواسط مهرماه در مجاورت زیر گذر فتح المبین نیز موجب قطع آب و افت فشار بسیاری از مناطق این شهرستان شد.

در شهرستان دزفول بیش از 105 هزار مشترک آب و 33 هزار انشعاب فاضلاب وجود دارد.
دزفول دارای 760 کیلومتر شبکه توزیع آب می باشد.

آب مورد نیاز 105 هزار مشترک خانگی ، تجاری و صنعتی در شهر دزفول و شهرهای صفی آباد ، میانرود ، شمس آباد ، حمزه ، سالند و شهر امام و نیز 20 روستای منطقه که زیر پوشش مدیریت آب و فاضلاب دزفول می باشند از طریق 28 حلقه چاه عمیق تامین می شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار