تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۱۳۴۶۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ترمیم کابینه دولت در راستای مقابله با افشاگری‌های اخیر بود
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: ترمیم کابینه دولت بر اساس مشکلات کشور و نظرسنجی افکار عمومی نبود و بلکه این تغییرات در راستای مقابله با افشاگری‌های اخیر در وزارتخانه‌ها انجام‌ شد.

حمیدرضا ترقی درباره تغییر وزرا اظهار کرد: اگر تغییرات بر اساس شرایط و مشکلات حاکم بر کشور و نظرسنجی افکار عمومی انجام می‌گرفت به طبع اولویت اصلی با ترمیم تیم اقتصادی دولت بود، اما ازآنجایی‌که هدف اصلی این تغییرات مقابله با افشاگری‌ها در این وزارتخانه‌ها بوده، لذا برای جلوگیری از گسترش دامنه این معضل به سایر اعضای وابسته به دولتمردان و تخریب دولت برای انتخابات آینده با استعفای این سه وزیر موافقت شد.

وی ادامه داد: در استعفای وزیر ارشاد مسائل پشت پرده‌ای نهفته و دولت برای اینکه افکار عمومی را از معضلات اقتصادی به سمت مسائل فرهنگی سوق بدهد این تغییر را انجام داده تا با انتخاب افراد جدید معرفی شد بهره‌برداری انتخاباتی کند.

ترقی تأکید کرد: وزرایی که برای رأی اعتماد به مجلس معرفی شدند در مجلس نهم رأی اعتماد نگرفتند و لذا این فرصت اکنون به وجود آمده تا اصلاح‌طلبان و کارگزاران این وزارتخانه‌ها را برای خودشان تصاحب کنند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: برای اصلاح‌طلبان و کارگزاران بسیار مهم است تا برای انتخابات آینده این سه وزارتخانه را به دست بگیرند و تلاش می‌کنند تا دوقطبی فرهنگی را در کشور دامن بزنند، لذا اگر مجلس به آن‌ها رأی اعتماد ندهد مظلوم‌نمایی کرده و این عدم رأی اعتماد را به چالش سیاسی تبدیل کرده و تا انتخابات آینده از آن بهره‌برداری می‌کنند.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار