تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۱۳۴۷۱۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز آبادان:
قطع درختان بلوار قدس آبادان برای تعریض خیابان است
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز آبادان، دلیل قطعی درختان میان بلوار قدس را تعریض این خیابان عنوان کرد
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز آبادان، دلیل قطعی درختان میان بلوار قدس را تعریض این خیابان عنوان کرد.

حسین جمال گلی با اشاره به پروژه ها و اهداف راهبردی که شهردار آبادان در راستای خدمات رسانی و تحول چهره شهر در نظر دارد، اظهار کرد: طرح تعریض بلوار قدس با هدف سهولت در تردد وسایل نقلیه و ارتقاع سطح ایمنی در محل انجام شده است.

وی افزود: بر این اساس هر گونه مانع در مسیر اجرای طرحهای عمرانی شهر به سرعت برداشته می شود تا شاهد اجرای پروژه های یاد شده باشیم.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز آبادان اضافه کرد: درختان کهور موجد در این بلوار در مسیر اجرای طرح قرار داشتند که بر اساس دستور شهردار و توسط عوامل شهرداری منطقه دو شهری قطع شدند.

گلی تصریح کرد: به طور قطع پس از اتمام عملیات تعریض این بلوار به طور دوباره درختان زیباتری همچون انجیر معابد، برهان، پی پل، خرزهره، شاه پسند در انواع گونه های گیاهی سازگار با شرایط اقلیمی منطقه در این محل و سایر نقاط شهر کاشته می شود.

وی در پایان، از شهروندان آبادانی خواست تا ضمن سعه صدر و صبوری آنان را در مدت اجرای این عملیات که با هدف خدمات صادقانه به شهروندان انجام می شود، یاری کنند.

در پی قطع تعداد زیادی از درختان کهور موجود در میان بلوار قدس آبادان از میدان طیب تا ایستگاه ۷ در روزهای اخیر، جمع زیادی از شهروندان آبادانی به این اقدام شهرداری اعتراض کردند که مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز آبادان دلیل آن را اجرای طرح تعریض خیابان عنوان کرد.
مرجع / مـهـر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
0
1
آقای شهردار محترم اول درخت های دیگه رو بکار ببین پا میگیرن بعد این درختان سبز و چند ساله رو نابود کن !!!
بهروز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
0
0
شهردار قبلی و حالا هم شهردارجدید بدون توجه به ارزش اینگونه داشته های آبادان آنها را به بهانه های مختلف قطع و ویران میکنند . شهردار قبلی تانکیهای آب را که نمایی از تاریخ ابادن بود را نابود کرد . تنها سینمای روباز و تابستانی بهمنشیر را تخریب کرد در حالی که اصفهانیها با بازدید از ابادان از این سینما الگو برداری کردن و رفتن کنار زاینده رود مشابه آنرا احداث کردن و دارن لافشو میان . حالا هم شهردار به بهانه تعریض خیابانها در حال قطع درختانیست که سابقه ای بیش از 60 سال دارن و زیبایی خاصی به شهر میدن در حالی که برای تعریض خیابانها باید از پیاده روهای و فضاهای خالی و حتی منازل مسکونی و مغازه ها استفاده کرد کاری که در سایر شهرها بنام اجبار عقب نشینی محدثات برای تعریض خیابانها استفاده میکنند . نمیدانم چرا شهروندان و مسئولین شهری در برابر اینگونه اقدامات ضد آبادان سکوت و بی عملگی از خود نشان میدهند .
:
:
:
آخرین اخبار