تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۱۳۴۷۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هواپیما و هلی کوپتر‌هایی که ۳۰۰۰ سال قبل بوده اند/تصاویر
حزب الله : باستان‌شناسان در معبد سِتی سنگ‌نوشته‌هایی به خط هیروگلیف شناسایی کردند که در آن نمادهای هواپیما و هلی‌کوپتر به چشم می‌خورد.
هواپیما و هلی کوپتر‌هایی که ۳۰۰۰ سال قبل بوده/تصاویر

 گروهی از باستان‌شناسان در معبد سِتی در شهر ابیدوس مصر سنگ‌نوشته‌هایی به خط هیروگلیف کشف کردند که قدمت 3 هزار ساله دارد و در آن تصاویر عجیبی مشاهده می‌شود.
محققان با انجام بررسی‌های دقیق متوجه شدند در این سنگ‌نوشته‌ها تصاویر هلی‌کوپتر، هواپیما و هواپیماهای مربوط به آینده وجود دارد که در کنار آن نمادهای معمول از جمله مار و دیگر حیوانات هم دیده می‌شود.
 

این سنگ‌نوشته که «هیروگلیف هلی‌کوپتر» نامگذاری شده است،‌ یک متن علمی را توضیح می‌دهد و بسیاری از محققان می‌گویند این احتمال وجود دارد که تمدن‌های باستانی توانایی طراحی هلی‌کوپتر و هواپیما را نداشته‌اند و در عوض،‌ اجسام پرنده آسمانی از کرات دیگر که به زمین آمده‌اند را از نزدیک دیده‌اند. با این فرضیه، سنگ‌نوشه مذکور می‌تواند تصویر مربوط به هلی‌کوپتر و هواپیمای موجودات فضایی ناشناخته‌ای باشد که به زمین آمده‌اند.
برخی دیگر از باستان شناسان این تئوری را مطرح کرده‌اند که تصاویر درج شده در این سنگ‌نوشته مربوط به بیگانگانی می‌شود که برای سفر به کره زمین آمده‌اند و برخی دیگر آنها را نمادهای معمول برای مصریان باستان معرفی می‌کنند.
تئوری توطئه بیگانگان باستانی برای سفر به زمین از سال‌ها قبل مطرح شده بود و بر اساس آن گفته می‌شود این موجودات فرازمینی اهرام ثلاثه، استون‌هنج (stonehenge) و دیگر آثار تاریخ بزرگ را ساخته‌اند./حزب الله
:
:
:
آخرین اخبار