تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۵
کد خبر: ۱۳۴۷۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فاضلاب؛ عمده‌ترین مشکل مسکن مهر امیدیه
عمده‌ترین مشکل واحدهای در حال ساخت مسکن مهر این شهرستان بحث فاضلاب است. شرکت آب و فاضلاب هیچ اقدامی در زمینه تکمیل و احداث شبکه فاضلاب این سایت‌ها انجام نمی‌دهد
رئیس اداره راه و شهرسازی امیدیه گفت: عمده‌ترین مشکل واحدهای در حال ساخت مسکن مهر این شهرستان بحث فاضلاب است. شرکت آب و فاضلاب هیچ اقدامی در زمینه تکمیل و احداث شبکه فاضلاب این سایت‌ها انجام نمی‌دهد.

رضا شیخ‌ پور اظهار کرد: سایت اول مسکن مهر امیدیه شامل 1200 واحد تکمیل و واحدها نیز به متقاضیان تحویل داده شده است و مردم در آن‌ها ساکن هستند.

وی افزود: سایت 55 هکتاری شامل 1100 واحد و سایت 60 هکتاری شامل 2300 واحد، دیگر سایت‌های مسکن مهر شهرستان هستند که در سایت 55 هکتاری حدود 40 درصد از واحدها تکمیل شده‌اند و مردم در آن‌ها ساکن هستند. در سایت 60 هکتاری نیز حدود 20 درصد از واحدها تکمیل و مردم در آن‌ها ساکن شده‌اند.

شیخ پور تصریح کرد: امیدواریم سایت 55 هکتاری مسکن مهر تا پایان سال به اتمام برسد زیرا واحدهای باقی‌مانده آن در مرحله نازک‌کاری و سفت‌کاری هستند اما اگر برای سایت 60 هکتاری مشکل خاصی به وجود نیاید، تا پایان سال 96 واحدهای آن به اتمام خواهند رسید.

وی عنوان کرد: برای ساخت امکانات روبنایی، کمبود اعتبارات وجود دارد و به این دلیل در سایت 55 هکتاری که 1100 واحد در آن در حال ساخت است، برای ساخت مدرسه و مرکز بهداشتی هیچ اقدامی نشده است.

رییس اداره راه و شهرسازی امیدیه گفت: در سایت 60 هکتاری نیز در مرحله آسفالت معابر هستیم و زیرساخت‌ها در حال تکمیل هستند.

شیخ‌ پور با اشاره به این نکته عمده‌ترین مشکل واحدهای در حال ساخت، بحث فاضلاب است، عنوان کرد: آسفالت بسیاری از معابر، به دلیل آنکه پروژه‌های فاضلاب سایت‌های مسکن نیمه‌کاره رها شده، انجام نگرفته است و امیدواریم در این زمینه شرکت آبفا نسبت به تکمیل پروژه‌های فاضلاب این سایت‌ها اقدام کند.

وی خاطرنشان کرد: سایت‌های مسکن مهر امیدیه در سایر زیرساخت‌ها مانند، آب، برق و گاز وضعیت نسبتا خوبی دارند و مردم از این امکانات بهره‌مند شده‌اند.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
0
0
خب چکار کنیم از سال 82 تا الان 55 هکتاری داره تکمیل میشه. مردم که نشستن مگه چشونه که حتی یک سرویس مخروط برای روزهای بارونی هم براشون نریختین
:
:
:
آخرین اخبار