تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷
کد خبر: ۱۳۴۷۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دوره فلوشیپ پژوهشی برای نخستین بار در دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار می شود
معاون توسعه پژوهش و فنآوری دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از برگزاری دوره تربیت پژوهشگر یا فلوشیپ پژوهش برای نخستین بار در دانشگاه خبرداد
خوزنیوز: معاون توسعه پژوهش و فنآوری دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از برگزاری دوره تربیت پژوهشگر یا فلوشیپ پژوهش برای نخستین بار در دانشگاه خبرداد.

به گزارش خوزنیوز؛ دکتر بهزاد شریف مخمل زاده گفت: این دوره به منظور توانمندسازی پژوهشی اعضای هیأت  علمی دانشگاه می باشد که به گونه ای طراحی شده است تا امکان رشد قابلیت های پژوهشی فراگیران را به شیوه ای سیستماتیک و با رویکرد بین رشته ای فراهم نماید.

وی عنوان کرد: در دوره های تحصیلی، تربیت پژوهشگر صورت نمی گیرد که این به عنوان یک نقیصه است چرا که فرد پس از فارغ التحصیل شدن در رشته های تخصصی ممکن است با موانع آموزشی آشنا نشود.

مخمل زاده تصریح کرد: در واقع فلوشیپ پژوهشی مهارت های برخورد با موانع پژوهشی را در افراد ایجاد و تقویت می کند به همین دلیل این دوره ها به صورت فشرده اما تقریباً میان مدت برای 10 ماه تا یکسال طراحی شده است تا اعضای هیئت علمی به خصوص اعضای هیئت علمی بالینی در این دوره ها شرکت کنند تا مهارت های لازم برای انجام انواع مطالعات و چاپ و نشر این مطالعات در منابع علمی را کسب نمایند.

وی افزود: به دلیل تفاوت در محتوای دوره های فلوشیپ پژوهشی برای گروه های بالینی و پایه، در آبان ماه این دوره  ویژه اعضای هیئت علمی بالینی طراحی و برگزار و دوره های بعدی برای گروه های پایه طراحی خواهد شد.

معاون توسعه پژو هش و فنأوری دانشگاه در پایان بیان کرد: متقاضیان شرکت در این دوره می توانند جهت ثبت نام به سامانه توانمند سازی معاونت توسعه و پژوهش دانشگاه به آدرس (http://kargah.ajums.ac.ir) مراجعه نمایند،

گفتنی است پس از پایان دوره، گواهی برای شرکت کنندگان صادر خواهد شد.
:
:
:
آخرین اخبار