تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴
کد خبر: ۱۳۴۷۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان:
رشد عضویت افراد در کتابخانه های خوزستان رضایت بخش است
مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان گفت: رشد فضاهای مطالعه و عضویت افراد در کتابخانه ها رضایت بخش است
مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان گفت: رشد فضاهای مطالعه و عضویت افراد در کتابخانه ها رضایت بخش است.

حجت الاسلام سید لطف الله سپهر در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان اهواز که با حضور فرماندار اهواز، معاون اداره کل کتابخانه های عمومی، رئیس انجمن شهرستان و اعضای انجمن در سالن کنفرانس کتابخانه مرکزی استان خوزستان برگزار شد، به مباحثی در باب گزارشی از وضعیت کتابخانه ها و تاسیس سه باب کتابخانه به همت مسئولین و شهردار در ایام هفته کتاب پرداخت.

وی همچنین از رشد فضاهای مطالعه و عضویت افراد جامعه در کتابخانه ها اظهار امیدواری کرد.

رئیس اداره کتابخانه های شهرستان اهواز نیز در ادامه در این جلسه گزارشی از وضعیت کتابخانه های نهادی و مشارکتی شهر اهواز و پروژه های در حال ساخت شهرستان ارائه داد.

عباس حسین زاده بندقیری گفت: در شهرستان اهواز به همت مسئولین و شورای شهر اهواز اقدامات خوب و مؤثری صورت پذیرفته اما با توجه به نیاز شهرستان و جمعیت و تقاضای بالای مردم شهرستان اهواز جوابگوی مطالبات مردم نیست که می طلبد توجه ویژه به این امر داشته باشیم.

در ادامه، اسماعیل ارزانی بیرگانی فرماندار اهواز با بیاناتی در خصوص سهم نیم درصد درآمد شهرداریها و پرداختی به اداره کتابخانه های اهواز و همچنین نحوه واریز این مبلغ به حساب انجمن، خواستار پیگیری این مسئله و رعایت اصل قانون در پرداخت نیم درصد کتابخانه ها توسط شهردار شد.
:
:
:
آخرین اخبار