تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۷
کد خبر: ۱۳۴۸۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست فرمانداری دشت‌آزادگان خبر داد:
پیش‌بینی افزایش دو برابری سفر زائران اربعین از مرز چذابه
سرپرست فرمانداری دشت‌آزادگان از پیش‌بینی افزایش دو برابری مسافران عتبات از مرز چذابه در ایام اربعین خبر داد
 سرپرست فرمانداری دشت‌آزادگان از پیش‌بینی افزایش دو برابری مسافران عتبات از مرز چذابه در ایام اربعین خبر داد.

نادر عمیدزاده با اشاره به بازدید امروز استاندار خوزستان از مرز چذابه، اظهار کرد: در حال حاضر پیگیری ساخت جاده بستان به چذابه و تکمیل آن در اسرع وقت مطرح است. همچنین توسعه پارکینگ مرز چذابه و تعویض جاده قدیم بستان به چذابه در مسافتی حدود 10 کیلومتری از دیگر موضوعات در حال پیگیری است.

وی افزود:‌ ساخت پارکینگ خودروهای زائران در محل مرز چذابه در حال اتمام است و روشنایی مسیر پارکینگ تا پایانه چذابه نیز تامین شده است.

عمیدزاده گفت:‌ تمهیدات لازم برای تسهیل تردد زائران در مز چذابه اندیشیده شده و علاوه بر مواکب مستقر در مسیر شهر کوت سید نعیم تا بستان، حدود 170 موکب مردمی نیز در مسیر بستان تا مرز چذابه از زائران پذیرایی می‌کنند.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود در ایام اربعین امسال حدود یک میلیون نفر از مرز چذابه به کشور عراق سفر کنند که این رقم نسبت به 500 هزار زائر سال گذشته، افزایش دو برابری خواهد داشت.

سرپرست فرمانداری دشت‌آزادگان اظهار کرد: با توجه به این‌که 16 کنسولگری در ایران کار صدور ویزای اربعین را انجام می‌دهند، از زائران درخواست می‌شود به هیچ‌وجه بدون ویزا به مرز سفر نکنند. همچنین ضروری است زائران قوانین امنیتی را رعایت کنند تا مشکلی در طول سفر اربعین با مشکلی مواجه نشوند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار