تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۱۳۴۸۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تجمع اعتراضی قبول شدگان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی خوزستان
تعدادی از قبول شدگان آزمون استخدامی سال 91دستگاه های اجرایی خوزستان در اعتراض به آنچه که جذب نشدن خود در ادارات عنوان شده، صبح چهارشنبه در مقابل ساختمان استانداری در اهواز تجمع کردند
 تعدادی از قبول شدگان آزمون استخدامی سال 91دستگاه های اجرایی خوزستان در اعتراض به آنچه که جذب نشدن خود در ادارات عنوان شده، صبح چهارشنبه در مقابل ساختمان استانداری در اهواز تجمع کردند.

یکی از تجمع کنندگان گفت: در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی خوزستان در سال 91 شرکت و قبول شدیم و تمامی مراحل استخدامی را انجام داده ایم اما هنوز ما را جذب کار نمی کنند.

وی افزود: یک ماه پیش در همین محل تجمع کردیم اما هنوز به نتیجه ای نرسیدیم.

این تجمع کننده بیان کرد: استانداری خوزستان به ما وعده داد تا مهر 95 تکلیف ما روشن شود اما هیچ اتفاقی نیفتاده است.

وی توضیح داد: امروز درخواست کردیم که با استاندار دیدار کنیم اما تاکنون به درخواست ما پاسخی داده نشد و متاسفانه ماموران انتظامی برخورد بدی با ما داشتند و حتی به در خواست ما که دیدار با استاندار یا معاون وی هست هیچگونه اهمیتی ندادند.

وی بیان کرد: تنها استانی که قبول شدگان آزمون استخدامی آن جذب نشده اند خوزستان است اما باقی استان ها همه قبول شدگان خود را جذب کرده اند.

این تجمع کننده توضیح داد: روز گذشته نیز استاندار خوزستان نامه ای را در این رابطه به محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت و ریس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ارسال کرده است.

به گزارش ایرنا معترضان پس از نتیجه نگرفتن از تجمع مقابل استانداری، تجمع خود را به ساختمان مدیریت برنامه و بودجه خوزستان کشانده و خواستار گفت و گو و پیگیری موضوع از سوی مسئولان مربوطه شدند.

در آزمون استخدامی سال 91 قرار بر این بود که استانداری خوزستان یک هزار و 168 نفر را از قبول شدگان جذب دستگاه‌های اجرایی کند.

تعداد قبول شدگان این آزمون استخدامی در سال 1391، 700 نفر بود که 174 نفر آنها موفق به انجام همه مراحل گزینش شدند و حتی کد استخدامی هم دریافت کردند اما هنوز تکلیف آنها روشن نشده است.

این تجمع پس از قول پیگیری مسئولان، پس از ساعاتی به پایان رسید.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
0
0
سلام.بابا این همه استخدام ها که میززند همش دروغ فقط تبلیغ.چون همه نیروهاشون قبل ا ینکه استخدام بزنن کار میکنن.
:
:
:
آخرین اخبار