تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۱۳۴۸۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر صنایع تبدیلی جهاد کشاورزی خوزستان:
خوزستان در بخش کشاورزی ظرفیت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری دارد
خوزستان در گروه‌های مختلف کشاورزی مانند شیلات، ‌زراعی،‌ دامی و باغی برای جذب سرمایه‌گذار ظرفیت‌های خوبی دارد و سرمایه‌گذاران می‌توانند با سرمایه‌گذاری در این بخش‌ها در زمینه فرآوری، نگهداری، بسته‌بندی و غیره فعالیت کنند
مدیر صنایع تبدیلی جهاد کشاورزی خوزستان گفت:‌ خوزستان در گروه‌های مختلف کشاورزی مانند شیلات، ‌زراعی،‌ دامی و باغی برای جذب سرمایه‌گذار ظرفیت‌های خوبی دارد و سرمایه‌گذاران می‌توانند با سرمایه‌گذاری در این بخش‌ها در زمینه فرآوری، نگهداری، بسته‌بندی و غیره فعالیت کنند.

سید عباس موسوی اظهار کرد:‌ سازمان جهاد کشاورزی برای معرفی ظرفیت‌های استان جهت جذب سرمایه‌گذار، ‌ظرفیت‌ها را شناسایی و بر اساس تولید هر شهرستان اولویت‌هایی خاصی را معرفی کرده است.

وی افزود: ‌کشتارگاه‌های سنگین و سبک، انبارهای نگهداری در قالب سردخانه‌ها و سیلوها از اولویت‌های استان برای جذب سرمایه‌گذار هستند.

موسوی تصریح کرد:‌ در جنوب استان، با توجه به تولید ماهی، میگو و سایر تولیدات شیلاتی در زمینه بسته‌بندی، فرآوری و نگهداری، ظرفیت مناسبی برای جذب سرمایه‌گذار وجود دارد. با توجه به وجود مواد اولیه مانند ماهی و میگو این ظرفیت مهیا است تا سرمایه‌گذاران در این زمینه به سرمایه‌گذاری در استان بپردازند.

وی ادامه داد:‌ در جنوب شرقی استان در بحث فرآوری خرما، صنایع بسته‌بندی و نگهداری ظرفیت‌های بسیار مناسبی برای جذب سرمایه‌گذار وجود دارد.‌ در شمال شرقی و شرق خوزستان نیز با توجه به تولیدات محصولات دانه‌ای و روغنی، ظرفیت سرمایه‌گذاری در زمینه فرآوری دانه‌های غلات مانند ذرت و روغن‌کشی از دانه‌های روغنی مهیا است تا سرمایه گذاران بتوانند در این حوزه نیز به سرمایه‌گذاری بپردازند.

موسوی تصریح کرد: ‌اقداماتی جهت ترغیب بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری انجام شده و در این زمینه مطالعات اولیه و امکان‌سنجی صورت گرفته و سیاست‌گذاری‌هایی تعریف شده است تا سرمایه‌گذار با حداقل نگرانی بتواند فعالیت کند.

وی با اشاره به شرکت در نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری اهواز در آذرماه امسال، خاطرنشان کرد: جهاد کشاورزی برای جذب سرمایه‌گذار و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری خود در آذرماه امسال در این نمایشگاه شرکت و فرصت‌های سرمایه‌گذاری خود را عرضه می‌کند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار