تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۱۳۴۸۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بخشدارمرکزی شوشتر:
روند رفع مشکلات بخش مرکزی شوشتر تسریع می‌شود
بر اساس مکاتبه‌های انجام شده با استاندار خوزستان و نشست‌های حضوری با وی روند رفع مشکلات بخش مرکزی شوشتر تسریع می‌یابد
بخشدار مرکزی شوشتر با اشاره به مشکلات بخش مرکزی گفت: بر اساس مکاتبه‌های انجام شده با استاندار خوزستان و نشست‌های حضوری با وی روند رفع مشکلات بخش مرکزی شوشتر تسریع می‌یابد.

رضا استکی امروز اظهار کرد: بخش مرکزی شهرستان با وجود داشتن ظرفیت‌های بالقوه کشاورزی، شرکت‌های مهم مجتمع کشت و صنعت کارون، چاه‌های نفت و گاز با تولید روزانه 30 هزار بشکه نفت و میلیون‌ها فوت مکعب گاز در واحد بهره‌برداری نفت سفید یکی از بخش‌های مهم و استراتژیک محسوب می‌شود.

وی با اشاره به وجود ظرفیت‌های بالقوه در بخش مرکزی شهرستان شوشتر افزود: نیاز است به زیرساخت‌ها و نیازمندی‌های اولیه این بخش توجه بیشتر شود.

بخشدار مرکزی شوشتر تصریح کرد: با دستور استاندار خوزستان طرح‌های هادی روستایی نیمه تمام در این بخش به منظور بهبود آسفالت معابر عمومی، فضای سبز و فضاهای ورزشی در اولویت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قرار گرفته است.

وی با اشاره به ضرورت آسفالت جاده‌های ارتباطی روستایی در این بخش گفت: بر اساس گزارش اداره راه و شهرسازی شهرستان راه‌های ارتباطی روستاهای شجرات، شریف، شعب اطوله، چم فرج یک و دو، سید دخیل، حاج ابراهیم، غانم، مهامید، آبگنجی، راهدار، کرایی علیا و سفلی، و شهرک فلاحی نیاز به بهسازی و آسفالت دارند.

این مسؤول ادامه داد: برای بهسازی روستاهای مذکور پیگیری‌های لازم از طریق استانداری و اداره کل راه و شهرسازی جهت تأمین اعتبار اجرای این پروژه‌ها انجام شده است.

استکی اذعان داشت: پروژه آبرسانی به 48 روستای شرق گرگر در دهستان شهید مدرس که در سال 1394 به دلیل عدم تأمین اعتبار متوقف شده بود، در حال حاضر با ریاست سازمان برنامه‌ریزی تأمین اعتبار رایزنی‌هایی انجام شده تا روستاهای بخش از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند شوند.

بخشدار مرکزی یادآور شد: بر اساس مکاتبه‌های انجام شده با استاندار خوزستان و نشست‌های حضوری با وی، روند رفع مشکلات بخش مرکزی شوش‌تر تسریع می‌یابد.

وی با اشاره به ضرورت افزایش اعتبار ارزش افزوده جهت دهیاری‌های بخش مرکزی بیان داشت: اعتبارات عمرانی ارزش افزوده اختصاص یافته به این بخش نسبت به شهرستان‌های دیگر با وجود داشتن ذخایر ارزشمند نفت وگاز، بسیار ناچیز است.

استکی در پایان خاطر نشان کرد: با پیگیری فرماندار و نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی در صدد اختصاص سهم شهرستان از عواید حاصل از تولید نفت وگاز در این منطقه خواهیم بود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار