تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹
کد خبر: ۱۳۴۸۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماينده مردم ايذه و باغملک:
محور ايذه-باغملك بايد چهاربانده شود/ از محور اهوازـاندیمشک برای رفتن به اصفهان استفاده‌شود
نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی گفت: محور ایذه ـ باغملک باید چهاربانده شود و اگر این امر محقق نمی شود باید از محور اهواز ـ اندیمشک برای رفتن به اصفهان استفاده شود.

خادمي در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که شامگاه 5 آبان ماه با حضور وزير راه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در صورت چهاربانده نشدن باید حرکت کامیون ها در این محور متوقف شود زیرا مردم ما دیگر تحمل کشته دادن را ندارند.

وي افزود: طرح توسعه ای استان افسانه ای است زیرا متناسب با بودجه های اختصاص یافته به استان نیست. این بودجه ها آنقدر کم است که اصلا نمی  توانیم شاهد توسعه ای در استان خوزستان باشیم.

ضرورت انتقال بندر آبادان به خارج شهر

در ادامه این جلسه عامر كعبي، نماینده مردم آبادان در مجلس شوراي اسلامی نيز اظهار كرد: بندر آبادان که در حال حاضر در درون شهر است با مشکلات فراوانی روبرو شده و باید از شهر خارج و به اروند کنار منتقل شود.

وي افزود: دچار انباشتگی و متورم شدن مشکلات شدیم و مردم فقط از ما تقاضا دارند تا مشکلات حل شوند.

نماینده مردم آبادان افزود: جمعیت یک و نیم میلیون نفری آبادان در گذشته، اکنون به 300 هزار نفر رسیده و اين به آن معنی است که جمعیت آبادان در سراسر کشور مهاجر هستند.

کعبی عنوان کرد: در بحث کارهای عمرانی وزارت راه تقریبا محدود است و بدهی های بسیاری به پیمانکاران دارد و با توجه به اینکه پیمانکاران قسمت عمده ای از مشکلات عمرانی و اشتغال کشور را حل کرده اند، امروز بدهکار شده و به آستانه ورشکستگی رسیده اند.

وی ادامه داد: متولی فرودگاه آبادان باید وزارت راه و یا سازمان منطقه آزاد اروند شود و سازمان منطقه آزاد ظرفیت حل این مشکلات را دارد.

کعبی خاطرنشان کرد: عراق بزرگترین بندر خود را در جنوب این کشور با هزینه پنج میلیارد دلار راه اندازی می کند و قطعا بندرامام (ره) را تحت شعاع خود قرار می دهد. بنابراین باید برای حل این مشکل مطالعاتی انجام و در صورت امکان با آن مقابله کرد.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
1
2
انگار خوزستان خیلی مهم شده ، بابا نفت مهم فقط ، مردم تهران و اصفهان و مشهد رو ول کنن پول و بودجه بدن به ایذه و آبادان ، دلتون خوشه بابا
:
:
:
آخرین اخبار