تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰
کد خبر: ۱۳۴۸۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی:
مشکلات مالی و اقتصادی عامل مهاجرت مردم اهواز است
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: ۴ هزار میلیارد تومان در رامین کار کردید و بعد در شیرین شهر اقداماتی انجام شد؛ نتیجه این اقدامات تا کنون چه بوده؟!

جواد الباجی شامگاه چهارشنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان خوزستان اظهار داشت: در مجاورت اهواز 5 شهر وجود دارد که مردم اهواز به دلیل فشارهای اقتصادی و مالی در حال مهاجرت به این شهر ها هستند.

وی افزود: 4 هزار میلیارد تومان در رامین کار کردید و بعد در شیرین شهر اقداماتی انجام شد؛ نتیجه این اقدامات تا کنون چه بوده؟!

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: چرا نمایندگان مردم حق دخالت ندارند در حالی که امروز در حاشیه بازدیدهای وزیر راه و شهرسازی مردم مشکلاتشان را به وزیر نگفتند ولی با نمایندگان صحبت کردند چرا که معتقدند نماینده زبان گویای مردم است.

وی خطاب به مدیران و مسئولان گفت: به نمایندگان مردم توجه کنید،اهواز نماد افتخار است و اگر در مسائلی از قبیل آب، برق، فاضلاب و عمران دخالت نکنیم  واقعا ظلم است.

گفتنی است؛ دو شهرجدید به نامهای رامین و شیرین‌شهر در شمال و جنوب اهواز از چندین سال قبل احداث شده اما به دلیل مشکلات فراوان از جمله دوری راه و نبود زیرساختها مورد استقبال مردم قرار نگرفته است.

 سرمایه‌گذاری در خوزستان به تولید مضاعف ثروت کمک می‌کند

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: سرمایه گذاری در خوزستان به تولید مضاعف ثروت ملی کمک می‌کند و یکی از حوزه‌هایی که در سرمایه گذاری خوزستان اثر مضاعفی دارد همین حوزه وزارت راه و شهر سازی است.

همایون یوسفی در شورای برنامه ریزی و توسعه استان خوزستان با بیان اینکه طرح جامع یک شهر آینده یک شهر را مشخص می‌کند، اظهار داشت: کاش دستور جلسه به اعضای شورای برنامه‌ریزی اطلاع رسانی می‌شد و از قبل نیز افراد ذی ربط در مورد هر دستور اطلاع داشتند.

وی با بیان اینکه به دلیل عدم حضور هیچ یک از نماینده‌ها در این طرح گله‌مند هستم افزود: در رأی گیری این موضوع مهم خواستاریم که عجله نشود و در جلسه‌ای بهتر این موضوع را بررسی کنیم.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: برای نمایندگان در اجرای این طرح جایگاهی وجود ندارد و 2 نماینده حاظر در این جلسه حق رأی ندارند این در حالی است که ما نمایندگان مردم هستیم.

وی گفت: این طرح 8 سال است که به طول انجامیده و اگر یک ماه دیگر با هدف در جریان قرار گرفتن نمایندگان اهواز از این طرح ادامه یابد مشکلی پیش نمی‌آید در غیر اینصورت ما قانونی رفتار می‌کنیم.

یوسفی خطاب به وزیر راه و شهر سازی بیان کرد: زمانی که وزیر نفت به خوزستان آمده بودند مطرح کردیم که سرمایه گذاری در خوزستان به تولید مضاعف ثروت ملی کمک می‌کند و یکی از حوزه‌هایی که در سرمایه گذاری خوزستان اثر مضاعفی دارد همین حوزه وزارت راه و شهر سازی است.

وی با بیان اینکه کارجدید در حوزه وزارت و راه و شهرسازی در خوزستان انجام نشده است گفت: اگر بخواهیم که یک توسعه پایدار در خوزستان  داشته باشیم باید یک تغییر نگرشی داشته باشیم.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی  عنوان کرد: مزیت‌های اقتصادی زیادی در خوزستان وجود دارد و استدعا دارم در بحث توسعه که وزارت راه مطرح می‌کند توجه ویژه شود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار