کافی است به عنوان یک شهروند اهوازی گوشی تلفن را برداشته و با 137 تماس بگیرید. با اولین تماس بوق فوری مشغولی تلفن را خواهید شنید و مشخص می شود که همه این شعارها تا چه حد پیگیری شده و به واقعیت پیوسته است. چند بار دیگر تلاش می کنید و باز هم به در بسته می خورید . خودتان را خسته نکنید مشکل از تلفن شما نیست. این بوق یک بوق مشغولی ساده نیست و گویا با این اوضاع تلفن سامانه 137 هرگز آزاد نخواهد شد.
خوزنیوز: شهرداری اهواز برای
مشارکت هر چه بیشتر شهروندان اقدام به راه اندازی سامانه مدیریت شهری (137) نموده
است و این سامانه ابزار ایجاد پل ارتباطی الکترونیک و میان
شهروندان با شهرداری ، مکانیزه کردن نظام
پاسخگویی وایجاد زمینه مشارکت فعال و موثر شهروندان نسبت به معضلات شهري معرفی کرده است. اما کافی است به
عنوان یک شهروند اهوازی گوشی تلفن را برداشته
و با 137
تماس بگیرید. با اولین تماس بوق فوری مشغولی تلفن را خواهید شنید و مشخص می شود که
همه این شعارها تا چه حد پیگیری شده و به واقعیت پیوسته است. اما دوباره عزم
خودتان جمع می کنید و چند بار دیگر تلاش می کنید و باز هم به در بسته می خورید .
خودتان را خسته نکنید مشکل از تلفن شما
نیست. این بوق یک بوق مشغولی ساده نیست و
گویا با این اوضاع تلفن سامانه 137 هرگز آزاد نخواهد شد.
در پیام های دریافتی متعدد کاربران خوزنیوز نیز از عدم پاسخگویی این سامانه گلایه کرده اند این کار را توهینی به شهروندان دانسته اند. جالب اینجاست با وجود غیر فعال بودن تلفن 137
شهرداری اهواز ، صفحه این سامانه در سایت
شهرداری فعال است و بنا بر نظرات مردم مدیران برتر شهرداری را معرفی کرده و میزان
رضایت مندی شهروندان از شهرداری را اعلام می کند.