تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶
کد خبر: ۱۳۴۸۷۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سامانه 137 شهرداری اهواز؛ تلفنی که دایما مشغول است
کافی است به عنوان یک شهروند اهوازی گوشی تلفن را برداشته و با 137 تماس بگیرید. با اولین تماس بوق فوری مشغولی تلفن را خواهید شنید و مشخص می شود که همه این شعارها تا چه حد پیگیری شده و به واقعیت پیوسته است. چند بار دیگر تلاش می کنید و باز هم به در بسته می خورید . خودتان را خسته نکنید مشکل از تلفن شما نیست. این بوق یک بوق مشغولی ساده نیست و گویا با این اوضاع تلفن سامانه 137 هرگز آزاد نخواهد شد.

 خوزنیوز: شهرداری اهواز برای مشارکت هر چه بیشتر شهروندان اقدام به راه اندازی سامانه مدیریت شهری (137) نموده است و این سامانه ابزار ایجاد پل ارتباطی الکترونیک و میان شهروندان با شهرداری ، مکانیزه کردن نظام پاسخگویی وایجاد زمینه مشارکت فعال و موثر شهروندان نسبت به معضلات شهري معرفی کرده است. اما کافی است به عنوان یک شهروند اهوازی گوشی تلفن را برداشته و با 137 تماس بگیرید. با اولین تماس بوق فوری مشغولی تلفن را خواهید شنید و مشخص می شود که همه این شعارها تا چه حد پیگیری شده و به واقعیت پیوسته است. اما دوباره عزم خودتان جمع می کنید و چند بار دیگر تلاش می کنید و باز هم به در بسته می خورید . خودتان را خسته نکنید مشکل از تلفن شما نیست. این بوق یک بوق مشغولی ساده نیست و گویا با این اوضاع تلفن سامانه 137 هرگز آزاد نخواهد شد.

در پیام های دریافتی متعدد کاربران خوزنیوز نیز از عدم پاسخگویی این سامانه گلایه کرده اند این کار را توهینی به شهروندان دانسته اند. جالب اینجاست با وجود غیر فعال بودن تلفن 137 شهرداری اهواز ، صفحه این سامانه در سایت شهرداری فعال است و بنا بر نظرات مردم مدیران برتر شهرداری را معرفی کرده و میزان رضایت مندی شهروندان از شهرداری را اعلام می کند.
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
0
6
چرا مسئولین شهرداری و شورای شهر اهواز پاسخگوی عملکرد ضعیفشان نیستند؟؟ مگر ما به عنوان شهروند شهر اهواز مالیات و عوارض خود را به شهرداری و دیگر سازمان های خدماتی پرداخت نمی کنیم، مگر به این شهر بودجه های عمرانی تخصیص داده نمی شود، مگر اهواز با وجود این همه منابع درآمد چه چیزی از تهران کم دارد که باید شاهد این همه محرومیت و مشکلات باشیم؟؟؟؟؟؟
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
1
5
متاسفانه عملکرد شهرداری اهواز در مناطق حاشیه ای ضعیف بوده است. مگر ساکنین این مناطق چه جرمی کرده اند که نباید از حداقل امکانات بهره مند باشند؟؟
پاسخ ها
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
دعاکن مثل ما حاشیه نشین بودم،شهرستانی بشید.اونم چی!شهرستان کارون.بعدش دیگه حله آسوده بخواب،منتظر بودجه بمون.نوه و ندیده و نتیجه هیچ تا صد نسل بعدی همچین روبه نزولی پیش میری.
اینجا خوزستان است.با مسئولین دل سنگ
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
1
0
مسئولین شهرداری اهواز وشورای شهر فقط مشغول استخدام بستگان واستخدامهای غیر قانونی هستند.
:
:
:
آخرین اخبار