تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۱۳۴۸۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بخشدار سردشت زیدون خبر داد:
احداث مدرسه 3 کلاسه در روستای دور افتاده شله‌زار
با اعتباری بالغ بر 130 میلیون تومان مدرسه شهید غلامحسن قلعه گلابی روستای شله‌زار یک با حضور فرماندار بهبهان و مسؤولان کلنگ‌زنی شد
بخشدار سردشت زیدون گفت: با اعتباری بالغ بر 130 میلیون تومان مدرسه شهید غلامحسن قلعه گلابی روستای شله‌زار یک با حضور فرماندار بهبهان و مسؤولان کلنگ‌زنی شد.

سید ذبیح الله فرخنده‌زاده امروز اظهار کرد: از ابتدای سال تا کنون با همکاری امور روستایی استانداری خوزستان و بخشداری زیدون اعتباراتی جهت بهسازی و آسفالت روستای اسلام آباد جذب و توسط دهیاری روستا صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه روستای اسلام آباد یکی از روستا‌هایی است که در مسیر تردد و گذرگاه استان بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد است، گفت: ظرفیت‌های خوب گردشگری و طبیعت زیبای این روستا چشم هر گردشگری را به خود جذب می‌کند.

بخشدار سردشت زیدون با تاکید بر اینکه با اعتبارات دولتی نمی‌توان در روستا‌ها اقدامات موثری انجام داد، افزود: بخش خصوصی در این امر کمک به‌سزایی می‌تواند جهت توسعه بخش‌های گردشگری و جذب سرمایه در روستا‌ها انجام دهد.

فرخنده‌زاده با اشاره به خدمات گسترده و متنوع توسط شورا و دهیاری و کمک‌های مردمی و پشتیبانی بخشداری زیدون، افزود: تا کنون با همکاری مردم و اعتبارات دولتی این روستا در تامین روشنایی معابر، جمع‌آوری و حمل زباله، جدول‌کشی کامل روستا با پیشرفت فیزیکی 99 درصد، آسفالت کوچه‌ها و خیابان‌ها پیش‌رو بوده است.

وی ادامه داد: احداث پیاده‌رو این روستا در مساحت 2 هزار و 83 متر مربع با اعتباری بالغ بر 350 میلیون ریال اجرا شده است.

فرخنده‌زاده ضمن اشاره به اینکه تا کنون بیش از 4 هزار متر آسفالت در سال‌جاری اجرا شده است، خاطرنشان کرد: اجرای این پروژه با اعتباری بالغ بر 850 میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی تامین شده است.

وی ضمن اشاره به نقش مهم شورا‌ها و دهیاری‌ها در توسعه روستا، ادامه داد: احداث پیاده‌رو در این سطح در روستا‌های بخش زیدون برای اولین بار با همکاری و مشارکت مردم اجرا شده است.

فرخنده‌زاده در پایان تصریح کرد: با توجه به خدمات گسترده شورا و دهیاری و مشارکت مردم روستای اسلام آباد بخش زیدون انتظار همکاری و مساعدت بیشتر نهاد‌ها جهت توسعه و جذب اعتبارات می‌رود.

وی در ادامه تصریح کرد: با اعتباری بالغ بر 130 میلیون تومان مدرسه شهید غلامحسن قلعه گلابی روستای شله‌زار یک با حضور فرماندار بهبهان و مسؤولان کلنگ زنی شد.
فرخنده‌زاده با بیان اینکه روستای شله‌زار یک یکی از دور افتاده‌ترین و شرقی‌ترین نقطه استان خوزستان است، افزود: احداث مدرسه سه کلاسه شهید غلامحسن قلعه گلابی با مساحت 150متر مربع از محل اعتبارات شرکت نفت تامین و تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

بخشدار زیدون با تاکید بر اینکه اجرای این پروژه در منطقه محروم شله‌زار باعث امید و نشاط خواهد شد، خاطرنشان کرد: این روستا یکی از روستاهایی است که از نظر کمبود آب و نبود دکل مخابراتی مشکل اساسی دارد.

فرخنده‌زاده با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید در منطقه زیدون، گفت: زمین این مدرسه توسط اهالی روستا اهدا شده است که امید است به‌زودی مشکل دکل مخابراتی و آب شرب این روستا برطرف شود.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناصر غریب زاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
0
0
خدارحمت کنه شهید غلامحسن گلابی
:
:
:
آخرین اخبار