تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۱۳۴۸۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازی با کبریت خانه ای را به آتش کشید
به گزارش خوزنیوز و به نقل از روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري اهواز؛  روز سه شنبه ساعت 12:08 دقيقه باتماس به سامانه 125 اين سازمان خبر از آتش سوزی در منزل مسکونی واقع در کوی رمضان داده شد.

ستاد فرماندهی سازمان سریعا آتش نشانان را با امکانات و تجهیزات مورد نیاز از نزدیکترین ایستگاه به محل حادثه اعزام نمود.

آتش نشانان 4 دقيقه بعد در محل حادثه حاضر شدند و با ايمن سازي محل حادثه و استفاده از تجهيزات خاموش كننده حريق را مهار و از گسترش و سرایت آن به دیگر اتاق ها جلوگيري کردند.

در این عملیات 9 مامور آتش نشان به همراه 3 دستگاه خودرو اطفاء حریق و امداد و نجات شرکت داشتند.

علت این حادثه توسط کارشناسان سازمان بعلت بازیگوشی پسر بچه با کبریت گزارش شده است. این حادثه مصدومی در بر نداشت.
              
یک نفر مصدوم در اثر برخورد 3 دستگاه خودرو

به گزارش خوزنیوز؛ همچنین روز چهارشنبه ساعت 3:02 دقیقه بامداد، شهروندان با تماس به ستاد سامانه 125 آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گزارش حادثه ای را در  منطقه آخر اسفالت به اطلاع رساندند.

آتش نشانان در قالب یک تیم عملیاتی متشکل از دو خودرو آتش نشانی ،خود را در کمترین زمان ممکن از نزدیکترین ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه رساندند.

در این حادثه یک دستگاه خودرو  پژو  با دو دستگاه خودروی پراید  تصادف کردند که در اثر شدت این تصادف یک نفر از سرنشینان پژو  مصدوم شد  که توسط نیروهای امدادی آتش نشانی و با استفاده از تجهیزات تخصصی امداد و نجات و قطع برق دو خودرو ،با آزاد کردن سرنشین آن را با رعایت اصول ایمنی جهت انتقال به بیمارستان تحویل اورژانس 115 دادند.

علت این حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است.       
               
برخورد دو خودرو  موجب فوت راننده  شد

حادثه دیگری در روز چهارشنبه ساعت 9:04 دقیقه طی تماس شهروندان به سامانه 125 ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گزارش شد.

آتش نشانان در قالب یک تیم عملیاتی متشکل از 3 خودرو اطفاء حریق و یک دستگاه خودروی امداد و نجات به حد فاصله پلیس راه قدیم سه راهی خرمشهر اعزام شدند.

در این حادثه خودرو خاور به دلیل سرعت غیر مجاز و عدم توانائی راننده با خودروی نیسان برخورد کرده و واژگون گردید که متاسفانه در این حادثه راننده فوت گردید.

آتش نشانان به دلیل بعد مسافت پس از 5 دقیقه در محل حادثه حاضر شدند و ضمن قطع برق خودرو ها صدمه دیده و اطمینان از عدم نشت بنزین خودرو همزمان با استفاده از تجهیزات تخصصی امداد و نجات اقدام به خروج جسد راننده  کردند ، فرد فوت شده حدودا 35 سال داشت که جسد وی تحویل عوامل 110 و اورژانس  داده شد.

بی احتیاطی و سرعت غیر مجاز یکی از عوامل اصلی واژگونی خودرو می باشد.

حریق خودرو پژو براثر اتصالی برق

رو سه شنبه ساعت 5:25 دقیقه شهروندی با تماس با سامانه 125 ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر از حریق خودروی در منطقه عین 2 را اطلاع رسانی نمود.

آتش نشانان بلادرنگ و در قالب یک تیم عملیاتی متشکل از 2 خودرو اطفاء حریق 2 دقیقه بعد در محل حادثه حاضر شدند. این خودروی در اثر اتصالی برق در ناحیه موتور دچار حریق شده بود که این آتش سوزی با حضور آنی آتش نشانان در همان ناحیه اطفاء گردید.

خوشبختانه در اثر این حادثه هیچ فردی آسیب ندید و راننده خودرو با تماس به موقع با آتش نشانی اهواز از گسترش آتش به نقاط دیگر خودرو و همینطور خودرو های همجوار جلوگیری بعمل آورد.

در صورت بروز چنین حوادثی ضمن حفظ آرامش ، خونسردی و دوری از خودرو بلافاصله با شماره 125 ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تماس بگیرید.                     

با اعلام آنی صاحبخانه آتش سوزی در منزل مسکونی بخیر گذشت

همچنین در حادثه دیگری روز سه شنبه ساعت 9:17 دقيقه باتماس به سامانه 125 اين سازمان خبر آتش سوزی در مجتمع مسکونی واقع لشکرآباد گزارش شد. آتش نشانان سریعاً با تمام امکانات اطفاء حریق و امداد و نجات به محل اعزام و 4 دقیقه بعد در محل حاضر بودند.

آتش نشانان در بدو ورود به صحنه حادثه مشاهده نمودند یک واحد مسکونی دچار حریق و دود گرفتگی شده و سریعا تیم اعزامی با تجهیزات مورد نیاز حریق را اطفاء کرده و دود ناشی از آتش سوزی را با فن های فشار مثبت از ساختمان خارج و تخلیه نمودند.

در این عملیات نفس گیر به لطف خدا و بدلیل اطلاع رسانی آنی و به موقع و با سرعت عمل آتش نشانان حریق مجتمع مسکونی بدون مصدوم و تلفاتی اطفاء گردید.

از شهروندان عزیز استدعا داریم در صورت بروز هرگونه حادثه،مراتب را سریعاً به شماره تلفن 125 اطلاع رسانی نمایند.
:
:
:
آخرین اخبار