تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۱۳۴۸۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شوشتر:
بانک ها با سرمایه گذاران بیشتر همکاری کنند
بخشی از نیازهای سرمایه‌گذاران استفاده از تسهیلات بانکی است و بانک ها باید در ارائه تسهیلات با سرمایه گذاران همکاری بیشتری داشته باشند
 فرماندار شوشتر گفت: بخشی از نیازهای سرمایه‌گذاران استفاده از تسهیلات بانکی است و بانک ها باید در ارائه تسهیلات با سرمایه گذاران همکاری بیشتری داشته باشند.

مصطفی سمالی در نشست شورای اشتغال شهرستان شوشتر اظهار کرد: جهت اشتغالزایی و اجرای طرح های مهم اقتصادی در سطح شهرستان به جذب سرمایه گذار و کارآفرین نیاز داریم تا بتوانند زمینه اشتغال را برای جوانان بیکار فراهم نمایند.

وی افزود: زمینه های سرمایه گذاری در شوشتر نسبت به سایر شهرها بیشتر فراهم می باشد و می توان با سرمایه گذاری در زمینه گردشگری و کشاورزی از این فرصت ها برای ایجاد اشتغال استفاده کرد.

رییس شورای اشتغال شهرستان شوشتر با تاکیدبر تعهد اشتغال سال 95گفت:براساس گزارش اداره کار،تعاون و رفاه اجتماعی تعهد اشتغالزایی شهرستان در سال جاری 968نفر می باشد که تاکنون 640نفر در سامانه رصد به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد:طرح‌هایی که قرار است بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری بر روی آنها اقدام کند باید از همان ابتدا با کار کارشناسی و دقیق انجام شود تا در آینده سرمایه‌گذاران با مشکل روبرو نشوند.

فرماندارشوشتر در پایان با اشاره به اینکه یکی از سیاست ها و اولویت های اصلی دولت در سال جاری، ایجاد اشتغال پایدار و رفع موانع تولید است گفت: در شرایط کنونی وظیفه اصلی ما بعنوان نمایندگان دولت و مجموعه دستگاه های اجرایی فراهم نمودن بستر و زمینه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان است.

وی اظهار کرد:طرح هایی که برای دریافت تسهیلات معرفی می شوند باید متناسب با ظرفیت و مزیت های نسبی شهرستان داری نقش موثر در ایجاد اشتغال پایدار باشند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار