تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۱۳۴۹۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس سازمان حج و زیارت خوزستان خبر داد:
ثبت نام ۴۲ هزار خوزستانی در سامانه سماح/ صدور ویزا در ۷۲ ساعت
مدیرکل حج و زیارت خوزستان گفت: تاکنون بیش از ۴۲ هزار خوزستانی در سایت سماح ثبت نام کرده اند
مدیرکل حج و زیارت خوزستان گفت: تاکنون بیش از ۴۲ هزار خوزستانی در سایت سماح ثبت نام کرده اند.

ناصر حویزاوی با اشاره به راه اندازی سه دفتر کنسولگری عراق در خوزستان اظهار کرد: زائران می توانند ویزاهای خود را از طریق دفاتر کنسولگری عراق در شهرهای اهواز، آبادان و بهبهان دریافت کنند.

وی اضافه کرد: دفتر کنسولگری عراق در اهواز مامور صدور ویزا برای زائران مرکز استان، دفتر کنسولگری عراق در آبادان مامور صدور ویزا برای زائران شهرهای آبادان، خرمشهر، شادگان، ماهشهر و بهبهان و دفتر کنسولگری عراق در سوسنگرد مامور صدور ویزا برای شهرهای شمالی استان خوزستان است.

به گفته مدیرکل حج و زیارت خوزستان، مدت زمان ویزای صادر شده برای اقامت در عراق ۲۰ روزه است.

حویزاوی با تاکید بر اینکه حج و زیارت تنها برای کسانی ویزا صادر می کند که در سایت سماح ثبت نام کرده باشند، گفت: ویزای انفرادی صادر نمی کنیم.

وی ادامه داد: مدت زمان صدور ویزا ۷۲ ساعت از زمان تحویل مدارک است.

مدیرکل حج و زیارت خوزستان بیان کرد: بر اساس تفاهمنامه منعقده با سازمان پست، ویزا در منارل تحویل زائران می شود.

وی تصریح کرد: ۲۶۰ دفتر پستی، ۶۰ شرکت زیارتی و ۳۰ شرکت خدمات مسافرتی ثبت شده در منطقه آزاد اروند کار دریافت مدارک زائران، تحویل مدارک به کنسولگری عراق، دریافت ویزا و تحویل ویزا به زائران را انجام می دهند.

به گفته حویزاوی، در آبادان ۳۰ شرکت خدمات مسافرتی ثبت شده در منطقه آزاد اروند و ۴۰ دفتر پستی کار دریافت مدارک و تحویل ویزا را به انجام می رسانند.

مدیرکل حج و زیارت خوزستان در پایان، از زائران اربعین حسینی خواست تا با مراجعه به سامانه سماح ویزای مطمئنه خود را دریافت کنند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار