تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۴
کد خبر: ۱۳۴۹۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده ابادان در مجلس:
۹۵درصد بودجه کشور صرف حقوق و دستمزد شد
نماینده مردم ابادان در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: بنده عضو کمیسیون اقتصادی هستم و میدانم که ۹۵ درصد از بودجه کشور صرف حقوق و دستمزد شده است
نماینده مردم ابادان در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: بنده عضو کمیسیون اقتصادی هستم و میدانم که ۹۵ درصد از بودجه کشور صرف حقوق و دستمزد شده است.

عامر کعبی امروز در شورای برنامه ریزی خوزستان خطاب به وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: تمامی مشکلات را دوستان مطرح کردند شما نیز از مطلع هستید.

وی افزود: بنده عضو کمیسیون اقتصادی مجلس هستم و میدانم که 95 درصد بودجه امسال صرف حقوق و دستمزد شد و چیزی برای بودجه عمرانی نداریم.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: اقای اخوندی همه آبادان را میشناسند. دومین فرودگاه بین المللی کشور بعد از مهر آباد، بنادر فعال و جمعیتی بیش از 500 هزار نفر قبل از جنگ از ویژگی های ابادان است.

وی تصریح کرد: از ان جمعیت 1.5 میلیون نفری آبادان فقط 300نفر در آبادان هستند و مابقی به استانهای دیگر مهاجرت کردند.

کعبی با بیان اینکه باید توجه ویژه ای به خوزستان در زمینه راه صورت بگیرد، گفت: بنادر ابادان که فعلا درون شهر هستند باید به بیرون شهر و اروند کنار منتقل شوند.

وی افزود: ایا در بحث بنادری که عراق در حال ایجاد است و بر بنادر خوزستان تاثیر مستقیمی دارند را مورد مطالعات قرار داده اید.

در ادامه جلسه سهراب گیلانی  نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی گفت: بنده نماینده ناظر در شورای برنامه ریزی هستم اما به عنوان نماینده ناظر از موضوعات بی اطلاع هستم.

وی افزود: چون منتخب نمایندگان هستم حتما از قبل موضوعات را مطرح کنید تا با یک امادگی در جلسه حاضر شویم.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مشکلات جدی ما موضوع نقاط حادثه خیز خوزستان است. این نقاط باید رسیدگی و دسته بندی شوند.خوزستان قطب کشاورزی، نفت و صنعت و معدن است و پیشنهاد دارم که برای توسعه خوزستان از این وزارت ها نیز کمک گرفته شود.

وی خطاب به استاندار خوزستان گفت: آقای شریعتی  نتیجه جلساتی که برگزار می‌شوند را باید از چه کسی دریافت کنیم.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار